چشم گربه ای cats eye road stud

امتیاز دهید

یکی از راه های کمک به رانندگان در افزایش دید استفاده از چشم گربه ای ترافیکی است . برای افزایش ایمنی رانندگان در شب و یا در شرایط جوی نامساعد مانند هوای بارانی و یا مه ، استفاده از انواع مختلف چشم گربه ای ترافیکی می تواند از وقوع حوادث کاسته و امنیت را در جاده و خیابان ها بالا ببرد .

تجهیزات ترافیکی هر یک به نوعی میتوانند در حفظ امنیت جاده ها نقش موثری داشته باشند . یکی از انواع تجهیزات ترافیکی که تا کنون ابداع شده است گل میخ و چشم گربه ای ترافیکی است . گل میخ و چشم گربه ای ترافیکی از تجهیزات ترافیکی کوچکی هستند که بر روی سطح خیابان نصب می شوند و می توانند زمانی که خودرو از روی آنها عبور میکند لرزش هایی به خودرو  و همچنین راننده وارد آورند .

ایجاد لرزش به راننده و سرنشینان تنها به منظور آگاه سازی او از خطری است که ممکن است وی  و سرنشینان را تهدید کند .

گل میخ و چشم گربه ای ترافیکی در جاده هایی نصب می شوند که نزدیک به مراکزی همچون ایست های بازرسی ، عوارضی ها و از این دست اماکن هستند . گل میخ و چشم گربه ای ترافیکی معمولا به رنگ های زرد و یا قرمز تولید می شوند که البته رنگ زرد آن در کشور ما کاربرد بسیار بیشتری دارد .

گل میخ و چشم گربه ای ترافیکی در دو نوع مختلف تولید می شوند که می توان به گل میخ و چشم گربه ای ترافیکی فلزی و همچنین پلاستیکی اشاره نمود . در کمتر مکانی می توان نوع فلزی گل میخ و چشم گربه ای ترافیکی را یافت و امروزه نوع پلاستیکی آن به دلیل قیمت مناسب ، وزن کم و همچنین دیگر ویژگی ها کاربرد بیشتری دارد .

 

میخ های زرد چشم گربه ای چیست ؟

میخ های زرد چشم گربه ای نور را به چشم رانندگان بازتاب می دهند ، که همین امر سبب افزایش دید کاربران و در نهایت بالا رفتن سطح ایمنی جاده و خیابان ها می شود . میخ های زرد رنگ چشم گربه ای دارای دو نوع یک طرفه و دو طرفه هستند ، که می توانند به خوبی نور را بازتاب دهند .

چراغ های چشم گربه ای انواع گوناگونی دارند ، که هر کدام از انواع آن ها بسته به نوع کاربردشان متفاوت هستند .

در میان انواع لوازم ترافیکی ، مجموعه ای از تجهیزات فارغ از پیشرفت تکنولوژی ، بر پایه ی هوشمندی متخصصان ، طراحان و قوانین فیزیک ساخته و طراحی شده اند . استفاده از قوانین انعکاس نور، مواد اولیه ی مقاوم و کنش های فیزیکی و دلیل اینکه چرا این محصول چشم گربه ای نام دارد به این خاطر است که چشم گربه در تاریکی نور خاصی را از خودش منعکس می کند و به خاطر شمایل این محصول به چشم های گربه این کالا را این گونه نام گذاری کرده اند .

 

انواع میخ های چشم گربه ای ترافیکی

چشم گربه ای ترافیکی انواع متفاوتی مانند چشم گربه ای پلاستیکی و فلزی ، یک طرفه و دو طرفه و …  دارد ، اما اینکه باید از کدام یک از انواع استفاده کنیم ، بسته به نوع نیاز هر مشتری انتخاب می شود . به طور کلی این محصول با بدنه ای که نقش برجستگی هایی را روی سطح آسفالت موجب می شود ، به رانندگان در باب محدوده ها و خطرها هشدار می دهد .

همچنین به دلیل قابلیت انعکاس نور به خوبی در تمام مسیر، تفکیک ها و حاشیه ها را  رد زنی کرده و راهنمایی عالی در جاده ها و خیابان ها است . میخ چشم گربه ای بر روی سطح آسفالت ها نصب شده و در رنگ های متفاوتی ارائه می شوند ، که براساس نوع کاربردشان و نوع نیاز مشتری به دو رنگ ، میخ های قرمز چشم گربه ای و میخ های زرد چشم گربه ای در آزاد راه تقسیم می شوند .

حتی رنگ چشم گربه ای نیز براساس مفاهیم خاص خودش انتخاب می شود . میخ های زرد رنگ چشم گربه ای به عنوان میخ های زرد رنگ جدا کننده نیز شناخته می شوند .

چشم گربه ای به طور خاص برای بهبود ایمنی و کاهش حوادث در جاده ها با ارائه اطلاعات به رانندگان در مورد مسیر صحیح جاده استفاده می شود .

این محصول از زیر مجموعه تجهیزات جاده ای ، در تحمل فشار بالا و وارد شده ناشی از تردد انواع وسایل نقلیه ، قابلیت خوبی از خود نشان می دهد .

چشم گربه ای رشته ای رفلکتوردار در کلیه جاده ها و بزرگراه های درون شهری و برون شهری قابل استفاده هستند و به منظور کاهش تصادفات و همچنین آمار تلفات و  خسارات ناشی از آن در جاده ها با قابلیت  10  برابر افزایش دید مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت و دوام بسیار خوبی دارند و نیاز به تعمیر و نگهداری نخواهند داشت .

 

 

#پارکترافیک #فروشگاهپارکترافیک #کیانتجهیزپایدار #تجهیزاتپارکینگ #تجهیزاتپارکینگی #تجهیزپارکینگ #تجهیزاتترافیکی #تجهیزاتایمنی #تجهیزاتجادهای #فروشگاهتجهیزاتپارکینگ #فروشگاهتجهیزاتترافیکی #تجهیزصفرتاصدپارکینگ #نمایشگاهتجهیزاتپارکینگ #نمایشگاهداعمی #نمایشگاهپارکترافیک #بهترینفروشنده #بهترینقیمت #بهترینکیفیت #فروشنده  #فروشفوری  #فروشویژه  #ایران  #مجهزنمودنپارکینگ  #مجهزکردنپارکینگ

#تقسیمکنندهپارکینگ #جداکنندهپارکینگ #جداکننده #تقسیمکننده #متوقفکنندهخودرو #کاراستوپر #کاراستاپر #سرعتگیر #سرعنگیرلاستیکی #سرعتگیرپلاستیکی #سیستمهوشمندپارکینگ #ضربهگیردیوار #والگارد  #ضربهگیرستون  #کرنرگارد  #کورنرگارد #راهبندالکترونیکی #راهبند #قفلپارکینگ #پارکینگلاک #خطکشیپارکینگ #رنگامیزیپارکینگ #ضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگی  #سطحضدلغزش #ضدلغزندگیرمپپارکینگ #تابلوهاوعلائماضطراری  #تابلوهایاضطراری  #علائماضطراری #کفپوشاپوکسی #نبشیوترمزپله  #نبشیپله  #نبشیپلهالومینیومی #ترمزپله  #ترمزپلهسنبادهای #پادریآلومینیومی  #پادری #آینهمحدب  #اینه  #اجراکفپوشاپوکسی

#چراغ  #چراغراهنمایی #چشمگربهای  #چشمببری #پایهتابلوترافیکی #استوانهترافیکی #سیلندرترافیکی #مخروطترافیکی  #کلهقندی #بشکهایمنی #بشکه #بشکهترافیکی #نیوجرسیترافیکی  #نیوجرسی #کاشنتانک #گلمیخترافیکی #گلمیخ #گلمیخسولار #چشمگربهایترافیکی #موانعفلزیترافیکی #موانعفلزی #گاردریلجادهای  #گاردریل #تابلوهایترافیکی #تابلوهایجادهای #دندهپنجپلاستیکی  #دندهپنج #استاتها  #استات  #استاتگرد  #استاتمربع  #استاتبیضی #بولاردترافیکی  #بولارد

#باطومچراغدار #آدمکپرچمزن #رباتپرچمزن  #رباطپرچمزن #پیچتلگرافیوواشر  #پیچتلگرافی  #تابلویایستدستی  #آینهبازرسی #زنجیرپلاستیکی   #راکتبازرسیبدنی  #راکتبازرسی  #باطومایکسری #میخفرش #هوزرمپ #مخزن شنونمک #قفلچرخ #هرمنوبتدهی #پایهسهوجهی

#parktraffic  #parktrafficstore  #kiyantajhizpaydar  #parkingequipment  #trafficequipment  #safetyequipment  #roadequipment  #parkingequipmentstore  #trafficequipmentstore  #bestseller  #bestprice  #bestquality

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − هفت =