گل میخ ترافیکی

021-66752690

گل میخ ترافیکی

 

گل میخ ترافیکی گل میخ به طور خاص برای بهبود ایمنی و کاهش حوادث در جاده ها با ارائه اطلاعات به رانندگان در مورد مسیر صحیح جاده استفاده می شود .

گل میخ به طور خاص برای بهبود ایمنی و کاهش حوادث در جاده ها با ارائه اطلاعات به رانندگان در مورد مسیر صحیح جاده استفاده می شود.

گل میخ پلاستیکی رفلکتوردار ، در کلیه جاده ها و بزرگراه های درون شهری و برون شهری قابل استفاده هستند و به منظور کاهش تصادفات و همچنین آمار تلفات و خسارات ناشی از آن در جاده ها با قابلیت 10 برابر افزایش دید مورد استفاده قرار می گیرد .

گل میخ سولار
گل میخ سولار آلومینیومی یکطرفه

کیفیت و دوام بسیار خوبی دارند و نیاز به تعمیر و نگهداری نخواهند داشت .

گل میخ جایگزینی مطمئن برای مسیرهای خط کشی شده که کیفیت و استقامت آنها پایین است ، بشمار می رود .

یکی از مهمترین و پر کاربرد ترین تجهیزات ترافیکی گل میخ ترافیکی است که در مسیر خیابان و جاده ها قرار می گیرد و به رانندگان در بالا بردن ایمنی کمک می کند .

برای ایجاد علامت های مختلف ، محدود کردن و تفکیک مسیرها و موارد مشابه دیگر ، تنها استفاده از خط کشی های روی سطح خیابان و جاده کافی نیست . به همین جهت متخصصان و کارشناسان با استفاده از قواعد فیزیک ، تجهیزاتی طراحی کرده اند که می توانند به رانندگان کمک کند ، برای نمونه می توان به گل میخ ترافیکی اشاره کرد .

گل میخ ترافیکی به خوبی در هنگام شب قابل رویت است ، چرا که قابلیت انعکاس نور در آن ، از طریق نگین های تعبیه شده صورت می گیرد .

در عین حال رانندگان بی احتیاطی که ممکن است در هنگام رانندگی به خواب بروند نمی توانند به هشدارهای بصری واکنش نشان دهند . به

همین سبب ترکیب بندی گل میخ ترافیکی ، گزینه ای عالی برای هشدار در چنین موقعیت هایی است . از طریق ایجاد لرزش و صدای حاصل از برخورد لاستیک چرخ ها و فرم برجسته ی گل میخ ، رانندگان در حین رانندگی تا حدودی هشیار تر می شوند .

به طور کلی تجهیزات ترافیکی برای بالا بردن سطح ایمنی خیابان و جاده ها مورد استفاده قرار می گیرند ، یکی از مهمترین تجهیزات ترافیکی که به نام گل میخ ترافیکی است ، گل میخ ترافیکی جهت بالا بردن هشیاری رانندگان حین رانندگی و به عنوان تجهیزات هشدار دهنده به رانندگان بسیار کاربرد دارد .

انواع گل میخ ترافیکی
گل میخ ترافیکی که در دسته تجهیزات ترافیکی قرار می گیرد و یکی از مهمترین آن ها است که بسته به نوع کاربردی که مشتریان برای آن ها

در نظر گرفته اند ، می توانند انواع گوناگونی داشته باشند .

به عنوان مثال می توان به گل میخ چدنی ، گل میخ پلاستیکی و ABS اشاره کرد .

اما اینکه کدام یک توسط مشتریان باید خریداری شود ، مربوط می شود به نوع شناختی که مشتریان از نیاز خود به گل میخ ترافیکی دارند .

کاربرد گل میخ ترافیکی می تواند در مسیر خیابان و جاده ها باشد که می تواند کمک شایانی کند به خطوط ترافیکی جاده ها و خیابان ها تا به

رانندگان هشدار بدهد . اما همانطور که گفته شد ، انواع آن ها براساس جنس تولید شان کاربرد های متفاوتی دارند .

گل میخ ، محصولی کاربردی از گروه تجهیزات ایمنی راه است که در رنگ ها ، پوشش ها ، مکانیزم ها ، اشکال ، اندازه ها و انواع مختلف لنز

طراحی و تولید می شوند و کاربرد ویژه ای برای جدا سازی مسیرهای رفت و آمد ، تغییر جهت جاده و همچنین تعیین محدوده ایمنی آن دارند .

در هنگام شب زمانی که نور کافی برای هدایت رانندگان در مسیر تعیین شده وجود نداشته باشد با تابش نور بر سطح گل میخ ها ، نور قابل

توجهی از آنها بازتاب کرده و حدود جاده را به نمایش در می آورند . گل میخ با نام های چشم گربه ای و رفلکتور نیز شناخته می شود .

گل میخ سولار پلاستیکی مدل دو طرفه در ابعاد 15*15 ساخته شده از بهترین نوع ABS دارای رفلکتور با بازتاب نور بالا جهت

مصارف شهری می باشد .

همچنین کیفیت خوب ساخت این محصول مقاومت آن را در برابر رطوبت و ضربه بسیار بالا برده در نتیجه بسیار مقرون به صرفه می باشد .

Traffic stud

بهترین فروشنده گل میخ ترافیکی با بهترین کیفیت

بالا بردن کیفیت تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی یعنی بهبود وضعیت تردد اتومبیل ها

لطفا با ما همراه باشید جهت ارتقای سطح کیفی تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی

پارک ترافیک عرضه کننده تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی با بهترین کیفیت