سرعت گیر لاستیکی

02166722509

سرعت گیر لاستیکی

سرعتگیر جهت بهبود ایمنی مسیرهای عبور و مرور از سرعتگیر های پلاستیکی و لاستیکی به عنوان یک یادآوری برای رانندگان به منظور کاهش سرعت وسایل نقلیه در جاده های درون شهری و برون شهری استفاده می شود . سرعتگیر های پلاستیکی و لاستیکی شرکت پارک ترافیک تولید شده از مواد مرغوب و با کیفیت برای استفاده در پارکینگ ها، جاده های برون شهری ،خیابان ها و بزرگراه های شهری، همچنین راه های ورودی و مناطق ساختمانی ایده آل است

سرعتگیر های لاستیکی
جنس : لاستیک با کیفیت بالا

سایز ها :

6 * 50 * 90

5 * 33 * 90

5 * 50 * 60

2 * 50 * 40

سرعتگیر لاستیکی
سرعت گیر لاستیکی جهت نما
سرعتگیر لاستیکی جهت نما
سرعتگیر لاستیکی جهت نما
سرعتگیر لاستیکی جهت نما
سرعتگیر لاستیکی جهت نما

سرعتگیر_پلاستیکی:
جنس : پلی اتیلن

سایز ها :

5 * 25 * 30

5 * 33 * 90

7 * 33 * 200

2 * 50 * 33

5 * 33 * 45

سرعتگیر

دست‌انداز یا سرعتگیر اسمی رایج برای وسایلی است که از انحنایی عمودی برای کم کردن سرعت وسایل نقلیهٔ موتور دار به منظور بهبود شرایط ایمنی استفاده می‌کنند . دست اندازها در سراسر دنیا استفاده می‌شوند و اکثراً برای ایجاد سرعتی پایین ، یعنی حدود 40 کیلومتر بر ساعت یا کم‌ تر ایجاد می‌شوند.

سرعتگیر لاستیکی را می توان هم در داخل شهر و هم در خارج شهر استفاده نمود . اما پیشنهاد می شود برای مسیرهای با تردد خودروهای سنگین از آن استفاده شود .

سرعتگیر لاستیکی سایز 90*33 به ازای هر چرخ می تواند وزنی به اندازه 50 تن را تحمل نماید ؛ سرعتگیرلاستیکی دارای لاستیک های رنگی کمک کننده به تقلیل سرعت می باشد .

این لاستیک های زرد رنگ منعکس کننده نور می باشند و وجود آنها سبب می شود سرعت گیر در شب به راحتی دیده شود .

سرعتگیر لاستیکی در معابر دارای شیب زیاد ، مسیر هایی که حداکثر سرعت مجاز در آن 50 کیلومتر در ساعت می باشد ، دو طرف گذرگاه مراکز پزشکی ، چهار راه ها و غیره نصب می گردد .

سرعتگیر لاستیکی به منظور ایمنی و زیباسازی در محدوده پارکینگ های عمومی و خصوصی به عنوان تجهیزات پارکینگی مورد استفاده قرار می گیرد .

سرعتگیر لاستیکی ساخته شده از ترکیبات لاستیکی جهت عمر طولانی می باشد .

مقاوم در برابر شرایط جوی و ضد ضربه می باشد . شکل و حالت سرعتگیر لاستیکی بر اثر تابش نور خورشید تغییر نمی کند ( به عبارت دیگر در برابر گرمای شدید مقاوم است ) . سرعتگیر_لاستیکی_پارکینگ

به دلیل وجود لاستیک های زرد رنگ که در آنها استفاده شده است در شب و تاریکی به راحتی قابل مشاهده است .

اتصال , نصب و جداسازی سرعت گیرهای لاستیکی آسان بوده و با استفاده از پیچ , رول پلاک و واشر انجام می‌شود .

برای این کار با استفاده از دریل صنعتی و مته های بزرگ ، حفره‌هایی در سطح آسفالت ایجاد می‌شود و با استفاده از پیچ‌هایی بلند ، فرایند نصب و محکم کردن سرعتگیر انجام می‌شود .

جهت بهبود ایمنی مسیرهای عبور و مرور از سرعتگیر های پلاستیکی و لاستیکی به عنوان یک یادآوری برای رانندگان به منظور کاهش سرعت وسایل نقلیه در جاده های درون شهری و برون شهری استفاده می شود .

سرعتگیر های پلاستیکی و لاستیکی شرکت پارک ترافیک تولید شده از مواد مرغوب و با کیفیت برای استفاده در پارکینگ ها، جاده های برون شهری ، خیابان ها و بزرگراه های شهری، همچنین راه های ورودی و مناطق ساختمانی ایده آل است.

#سرعتگیر_ترافیکی ، ملزوماتی از جنس پلاستیک و لاستیک هستند ، که از لحاظ ابعاد ، تفاوت محسوسی با یکدیگر دارند و کاربرد آنها نیز متفاوت است .

#سرعت_کاه‌ جاده ای ( سرعتگیر ) از ارتفاع کمتری برخوردار بوده و تنش کمتری برای خودروها به وجود می‌آورند . اما فلسفه آنها نیز کاهش سرعت خودرو در مسیرهای مختلف و کمک به ایمنی راه ها است

این سرعتگیر عمدتاً در بزرگراه‌ها و در ورودی شهرها یا نزدیک به ایست‌های بازرسی نصب می‌شود و هدف اصلی آنها، کاهش سرعت خودروها و به نوعی اخطار

دادن به رانندگان است . مدل‌های دست ساز سرعت گیر و سرعت کاه ها نیز با استفاده از آسفالت و بتن وجود دارند، که چندان از لحاظ کارشناسی مورد تأیید نیستند .

انواع سرعت کاه و سرعت گیر تنوع و گوناگونی گسترده ای دارند که شامل تفاوت در مقیاس ها و مواد اولیه است ، مانند سرعتگیر پلاستیکی و سرعتگیر لاستیکی .

نکته قابل توجه سرعتگیرهای پارک ترافیک ، مشخصات استاندارد و سازگاری و تناسب با محیط است.

سرعتگیر استاندارد ، باید توانایی تحمل وزن بالا را داشته باشد ، تا در زیر فشار چرخ ها متلاشی نشود . همچنین دارای رنگ های هشدار دهنده بوده تا رانندگان

در شرایط مختلف آن را تشخیص دهند و در نهایت مواد به کار رفته در آن ها توانایی مقاومت در برابر شرایط جوی سخت را داشته باشد .

سرعتگیر ترافیکی بسته به محل مورد استفاده دارای سایزهای مختلف است .

استاندارد سرعتگیر برای شهری ارتفاع پنج سانتی متر است و برای سرعتگیر جاده ای ارتفاع دو و نیم سانتیمتر است .

در زیر اشاره ای می کنیم به چند نمونه از سایز سرعتگیر:

سرعتگیر 33 در 90 :

این سرعتگیر در خیابان ها ، چهار راه ها ، محل های پرتردد و…. نصب می شود .

ارتفاع این سرعتگیر 5 سانتی متر استاندارد شهری است .

تولید سرعتگیر 33 در 90 در دو جنس سرعتگیر پلاستیکی و سرعتگیر لاستیکی هست .

قیمت سرعتگیر 33 در 90 بسته به نوع لاستیکی و پلاستیکی متفاوت است .

سرعتگیر جاده ای 33 در 50 :

این سرعتگیر اصطلاحا به سرعتگیر جاده ای معروف است . به دلیل اینکه ارتفاع 2/5 سانتی دارد و این استاندارد وزارت راه است .

سرعتگیر پارکینگی هم اسم دیگر این محصول است . تولید سرعتگیر جاده ای نیز در دو جنس سرعتگیر جاده ای لاستیکی و سرعتگیر جاده ای پلاستیکی است .

ارتفاع آن پنج سانتی متر و جنس آن پلاستیک است

سرعتگیر 33 در 100 :

این سرعتگیر معمولا موارد مصرف کمتری دارد . ارتفاع آن 7 سانتی متر است .

سرعتگیر ترافیکی 33 در 100 از 3 قسمت تشکیل شده است که بعضی مواقع با ایجاد یه پله سیمانی و یا آسفالتی می توان طول آنرا افزایش داد

سرعتگیر 50 در 60 :

تولید این سرعتگیر معمولا از جنس لاستیکی است . ارتفاع آن 5 سانتی متر است .

سرعتگیر ترافیکی 25 در 35

این سرعت کاه در جاهایی به عنوان هشدار نصب می شود ، از خانواده سرعتگیر لاستیکی است .

معمولاً سرعتگیر را به صورت یک ردیف در کنار یکدیگر قرارمی دهند . و یک سطح برآمده را ایجاد می کنند که این بستگی به نوع سرعتگیر دارد .

اما سرعت کاه‌ها به صورت تکه تکه هستند و پیوستگی چندانی ندارند . بنابراین #نصب_سرعتگیر ، نسبت به نصب سرعت کاه‌ آسانتر است . نصب این تجهیزات

بر سطح جاده با استفاده از پیچ , رول پلاک و واشر انجام می‌شود .

برای این کار با استفاده از دریل صنعتی و مته های بزرگ ، حفره‌هایی در سطح آسفالت ایجاد می‌شود و با استفاده از پیچ‌هایی بلند ، فرایند نصب و محکم کردن آنها

انجام می‌شود .

البته ممکن است با توجه به انواع سرعتگیرها روش نصب آنها متفاوت باشد ، اما به طور کلی ابزارهای استفاده شده در آنها یکسان است .

از ملزوماتی که جهت نصب سرعتگیر نیاز است می توان به موارد زیر اشاره کرد :

پیچ و رول پلاک سرعتگیر :

پیچ و رول پلاک سرعتگیر دارای آبکاری مقاوم و ارتفاع آن 11 سانتی متر است . برای نصب سرعتگیر پیچ و رول پلاک مخصوص آن توصیه می شود .

کفی سرعتگیر ترافیکی :

#کفی_سرعتگیر یک قطعه لاستیکی است که بسته به سایز سرعتگیر ابعاد آن هم متفاوت است .

کفی سرعتگیر در هنگام نصب در زیر سرعتگیر قرار گرفته و باعث کمتر کردن ضربه و همچنین طول عمر بیشتر این محصول می شود .

بهترین فروشنده #سرعت_گیر SPEED BAMP با کیفیت
بالا بردن کیفیت تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی یعنی بهبود وضعیت تردد اتومبیل ها

لطفا با ما همراه باشید جهت ارتقای سطح کیفی تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی

پارک ترافیک عرضه کننده تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی با بهترین کیفیت

سرعتگیر شامل کلیه امور مربوط به سرعت گیر : فروش فوری سرعتگیر لاستیکی ، فروش ویژه سرعتگیر لاستیکی ، سرعتگیر لاستیکی ، خرید سرعتگیر ، خرید سرعتگیر لاستیکی , فروش سرعتگیر , فروش سرعتگیر لاستیکی , فروش سرعت گیر لاستیکی , سرعتگیر , پخش سرعتگیر , پخش سرعتگیر لاستیکی , پخش سرعت گیر لاستیکی , نصب سرعتگیر , نصب سرعتگیر لاستیکی , نصب سرعت گیر لاستیکی , ارائه سرعتگیر , ارائه سرعتگیر لاستیکی , ارائه سرعت گیر لاستیکی , عرضه سرعتگیر , عرضه سرعتگیر لاستیکی , عرضه سرعت گیر لاستیکی , کلیه امور سرعتگیر , کلیه امور سرعتگیر لاستیکی , کلیه امور سرعت گیر لاستیکی , فروشنده سرعتگیر , فروشنده سرعتگیر لاستیکی , فروشنده سرعت گیر لاستیکی , ارسال سرعتگیر , ارسال سرعتگیر لاستیکی , ارسال سرعت گیر لاستیکی , قیمت سرعتگیر , قیمت سرعتگیر لاستیکی , قیمت سرعت گیر لاستیکی , قیمت فروش , قیمت فروش سرعتگیر , قیمت پخش سرعتگیر , قیمت فروش سرعتگیر لاستیکی , قیمت پخش سرعتگیر لاستیکی , قیمت پخش سرعت گیر لاستیکی ، قیمت خرید سرعت گیر ، قیمت خرید سرعتگیر لاستیکی ، قیمت عمده سرعت گیر ، قیمت عمده سرعتگیر لاستیکی ، قیمت عمده فروش سرعتگیر ، قیمت عمده فروش سرعتگیر لاستیکی ، فروش ویژه سرعتگیر پلاستیکی ، فروش فوری سرعتگیر پلاستیکی ، سرعتگیر پلاستیکی , فروش سرعتگیر پلاستیکی , پخش سرعتگیر پلاستیکی , نصب سرعت گیر , نصب سرعتگیر پلاستیکی , ارائه سرعتگیر پلاستیکی ، خرید سرعتگیر پلاستیکی ، قیمت خرید سرعتگیر پلاستیکی ، قیمت عمده سرعتگیر پلاستیکی ، قیمت عمده فروش سرعتگیر پلاستیکی , عرضه سرعتگیر پلاستیکی , کلیه امور سرعتگیر پلاستیکی , فروشنده سرعتگیر پلاستیکی , ارسال سرعتگیر پلاستیکی , قیمت سرعتگیر پلاستیکی , قیمت فروش سرعتگیر پلاستیکی , قیمت پخش سرعتگیر پلاستیکی می باشد . speed bump