پادری آلومینیومی

پادری آلومینیومی
پادری آلومینیومی
پادری آلومینیومی
پادری آلومینیومی
پادری آلومینیومی
پادری آلومینیومی
پادری آلومینیومی

02166722509

پادری آلومینیومی

 

پادری آلومینیومی محصول کیان تجهیز پایدار که  در فضاهای میانی یا خارج ساختمان های مسقف و غیر مسقف مورد استفاده می باشد.
پادری های مدرن آلومینیومی برای ورودی های ساختمان با حجم ورودی ( تردد ) بالا برای ادارات ، ساختمان های مسکونی ، سازمان ها و .. طراحی شده اند .

پادری آلومینیومی یکی از موثرترین مکانیزم های مکانیکی در ورودی های مختلف با تردد بالا و تردد پایین می باشد ، که به منظور کم کردن و کنترل ورود آلاینده ها به داخل ساختمان ها و جلوگیری از لیز خوردن و سر خوردن افراد و ایجاد یک سطح ایمن مخصوصا در زمان بارش برف و باران تولید شده و در اختیار شما قرار گرفته است و هم چنین نمای زیبایی را برای ساختمان شما به ارمغان می آورد .

توضیحات

پادری آلومینیومی

این پادری های آلومینیومی به گونه ای طراحی شده اند که متناسب با ورودی مکان های مختلف اعم از هتل ها ، مجتمع های تجاری و مسکونی ، ادارات و ارگان ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، استخر ها و … می باشند و هم چنین دارای رنگ بندی متنوع می باشد .

این کفپوش ها قابلیت شستشو و تمیز شدن را دارند و شما به راحتی می توانید آن ها را نظافت کنید .

مبنای محاسبه ی قیمت پادری آلومینیومی به صورت متر مربع است . قیمت پادری آلومینیومی بر حسب بهترین و مناسب ترین حالت ممکن برای محیط اجرایی شما ارائه حضورتان می گردد .

مزایای پادری آلومینیومی

  • جذب آلودگی های کف کفش از قبیل خاک و گل و انتقال آن به زیر خود
  • جذب نم و رطوبت کف کفش
  • رول شدن آسان پادری جهت جمع آوری خاک و آشغال زیر آن
  • ایجاد یک ورودی ایمن با افزایش اصطکاک بین کف کفش و سطح پادری نسبت به سطح سنگ و سرامیک در زمان بارش برف و باران
  • ارائه رنگ بندی های مختلف برای پروفیل و موکت و لاستیک جهت بهبود دکوراسیون محیط
  • تعمیر و یا تعویض قسمت های آسیب دیده بدون نیاز به تعویض کامل پادری
  • تغییر رنگ بندی موکت پس از گذشت زمان
  • قابلیت شستشو و نظافت دوره ای آسان

پادری آلومینیومی نوع پر تردد :

پادری آلومینیومی انتخابی مطمئن برای اماکنی با تردد بالا ، از قبیل مراکز تجاری ، ادارات دولتی ، بیمارستان ها ، سینماها و غیره ، می باشد .

استفاده از پروفیل های آلومینیومی تقویت شده با پل میانی و ضخامت 2 سانتیمتر ، که بوسیله چندین سیم بکسل فولادی به یکدیگر متصل شده اند ، و نیز

دارا بودن با کیفیت ترین موکت های وارداتی بلژیکی ، باعث می شوند پادری های آلومینیومی پرتردد از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار باشند .

مهمترین مزایای پادری آلومینیومی

1) زیبایی بخشیدن و تزیین ورودی

2) جذب گرد و خاک و جلوگیری از ایجاد رد پا

3) جلوگیری از سر خوردن

4) قابلیت شستشو

5) تنوع در طراحی و رنگ

6) قابل نصب بر روی کلیه سطوح ( سنگ ، سرامیک ، پارکت و غیره )

ویژگی های پادری آلومینیومی

قسمت ورودی هر ساختمان از مهم ترین بخش های هر ساختمان محسوب می گردد ، زیرا ورودی هر بخش اولین جایی است که هر کس می خواهد وارد ساختمان گردد ، با پادری آلومینیومی مواجه می گردد .

پادری آلومینیومی با بخشیدن جلوه ی بسیار شیک و شکیل به محیط اجرایی و پله های ورودی می تواند یکی از بهترین انتخاب های مجریان و مدیران هر ساختمان باشد .

پادری های آلومینیومی علاوه بر نظافت و جلوگیری از ورود آلودگی به محیط داخلی و ایجاد اصطکاک و فرسایش ، باعث بخشیدن جلوه ی فوق العاده به ورودی های ساختمان می شوند .

 

جنس پادری آلومینیومی

ظاهر اصلی پادری آلومینیومی به صورت شاسی های آلومینیومی افقی هستند که با مغزی هایی از جنس pvc به یک دیگر متصل شده اند و قسمت رویه ی آنها با استفاده از موکت های بلژیکی پوشیده شده است .

دلیل استفاده از فلز آلومینیوم در پادری آلومینیومی ، دوام و ماندگاری منحصر به فرد آلومینیوم در شرایط جوی طبیعی می باشد ، آلومینیوم در شرایط طبیعی به هیچ عنوان دچار خوردگی و فرسایش نشده و اصطلاحا رسوب نمی دهد .

آلومینیوم های استفاده شده در پادری آلومینیومی از آلیاژ 6061 آنودایز شده هستند .

عملیات آنودایزینگ بر روی پادری آلومینیومی برای افزایش مقاومت و ماندگاری آلومینیوم در شرایط محیطی برای سالیان طولانی می باشد .

موکت های پوشاننده ی پادری آلومینیومی از جنس موکت پلی پروپیلن بوده که بهترین حالت خاک گیری و رطوبت گیری را دارند .

جنس الیاف موکت های پادری آلومینیومی به صورتی است که آلودگی گرفته شده از کفش را به خود نفوذ نمی دهند و فقط در انبارک های خود محفوظ می کنند ، از این رو با ساده ترین مواد شست و شو دهنده کاملا تمیز شده و به حالت طبیعی و اولیه ی خود باز می گردند .

پادری آلومینیومی شرکت کیان تجهیز پایدار در گروه ها و مدل های گوناگونی عرضه می گردد تا برای انواع محیط ها ، سلیقه ها و محدودیت های فنی ، مناسب و بی نقص اجرا گردند .

از مدل های مختلف پادری آلومینیومی می توان به گروه های یک سانتی و دو سانتی اشاره نمود که هر کدام شامل مدل های مختلف تمام موکتی ، تلفیق موکت و pvc و تماما pvc می گردند .

وجود pvc در پادری آلومینیومی علاوه بر ایجاد اصطکاک و فرسایش و جلوگیری از لیز خوردن ، باعث می گردد که موکت تعبیه شده در پادری آلومینیومی به مراتب مدت زمان بیشتری عمر مفید داشته باشد .

نحوه  اجرای پادری آلومینیومی

این نوع پادری امکان اجرا به روش روی سطح ( با استفاده از ramp شیب دار ) ، و یا روش همسطح ( که نیاز به آماده سازی قبلی سطح مورد نظر دارد ) قابل اجرا می باشد .

پادری آلومینیومی سری جدید پادری های قدیمی هستند و نام محصول مدرن به معنای پادری آلومینیومی می باشد که امروزه از اجزای مهم و اصلی ورودی ساختمان ها محسوب می شود .

 

بالا بردن کیفیت تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی یعنی بهبود وضعیت تردد اتومبیل ها

لطفا با ما همراه باشید جهت ارتقای سطح کیفی تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی

کیان تجهیز پایدار عرضه کننده تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی با بهترین کیفیت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =