چراغ چشمک زن سولار

5/5 - (1 امتیاز)

  چراغ راهنمایی خورشیدی  (Solar Traffic Warning Light)  در مکانهایی که لزوم هشدار بیشتر به رانندگان وجود دارد اما برق رسانی به آنها با مشکل مواجه است ، کاربرد دارد . در این چراغ ها از ماژولهای LED  با طول عمر بسیار زیاد و مصرف کمتر (نسبت به لامپ های معمولی) استفاده شده است . با استفاده از یک شارژ کنترلر پیشرفته ، انرژی تولید شده توسط پانل خورشیدی در یک باتری ذخیره شده و از آن برای روشن و خاموش کردن چراغ LED استفاده می شود .

 

  چراغ راهنمایی چشمک زن سولار تک خانه از بخشهای سیستم هوشمند تنظیم مصرف ، باتری 12ولت ah18  ،پانل سلول خورشیدی ، فانوس چراغ راهنمایی و اتصالات مربوطه تشکیل شده است . چراغ راهنمایی خورشیدی بدون نیاز به انرژی برق و یکی از مناسب ترین سیستم های مورد استفاده در جاده ها و نقاطی که دسترسی به انرژی برق وجود ندارد . قطر هر ماژول 30 سانتیمتر و ابعاد چراغ 35*42*35 سانتیمتر می باشد .

این چراغ ها معمولا به عنوان نماد برخی از هشدارها استفاده می شوند .  چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدی چراغ های با استفاده از پنل های خورشیدی به عنوان هشدار دهنده جهت ایمنی جاده ها بکار می روند ، بنابراین هیچ نیازی به استفاده از برق وجود ندارد . دوام و عمر بالایی دارند و برای سالیان زیادی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

چراغ های راهنمایی از خانواده محصولات تجهیزات ترافیکی و چراغ های راهنمایی و اخطاری  محسوب می گردند که از اصلی ترین نیازهای تمامی شریان های اصلی و فرعی پر تردد هر شهر و منطقه ای بشمار می آید تا امنیت تقاطع ها حفظ گردد و میزان تصادفات و آسیب ها به حداقل رسد.

چراغ راهنمایی سولار نوعی چراغ چشمک زن خورشیدی هستند که بدون نیاز به انرژی برق کار می کنند و با استفاده از پنل خورشیدی (سولار) ، نور خورشید را به الکتریسته تبدیل و آن را در باطری های قدرتمند خود ذخیره می کنند که باعث می شود تا 7 شبانه روز به طور مداوم بدون نیاز به شارژ مجدد به عملکرد خود ادامه دهند.

چراغ راهنمایی و رانندگی با استفاده از استاندارد و تکنوژی های بسیار جدید ساخته شده که باعث طول عمر بالا می باشد همچنین اجزا و بدنه آن مقاومت بسیار بالایی دارند .

چراغ ترافیکی تک خانه دارای قابلیت بی نظیری است که می تواند میزان نور خروجی خود را با توجه به میزان نور دریافت شده در طول روز به طور اتوماتیک کم یا زیاد کند .

استفاده از ال ای دی های ترافیکی در ساخت چراغ چشمک زن خورشیدی علاوه بر افزایش عمر و کاهش مصرف انرژی این قابلیت را به این محصول داده است تا نور را با وضوح بالا تا 3 کیلومتر انتشار دهد .

 

 

#پارکترافیک #فروشگاهپارکترافیک #کیانتجهیزپایدار #تجهیزاتپارکینگ #تجهیزاتپارکینگی #تجهیزپارکینگ #تجهیزاتترافیکی #تجهیزاتایمنی #تجهیزاتجادهای #فروشگاهتجهیزاتپارکینگ #فروشگاهتجهیزاتترافیکی #تجهیزصفرتاصدپارکینگ #نمایشگاهتجهیزاتپارکینگ #نمایشگاهداعمی #نمایشگاهپارکترافیک #بهترینفروشنده #بهترینقیمت #بهترینکیفیت #فروشنده  #فروشفوری  #فروشویژه  #ایران  #مجهزنمودنپارکینگ  #مجهزکردنپارکینگ

#تقسیمکنندهپارکینگ #جداکنندهپارکینگ #جداکننده #تقسیمکننده #متوقفکنندهخودرو #کاراستوپر #کاراستاپر #سرعتگیر #سرعنگیرلاستیکی #سرعتگیرپلاستیکی #سیستمهوشمندپارکینگ #ضربهگیردیوار #والگارد  #ضربهگیرستون  #کرنرگارد  #کورنرگارد #راهبندالکترونیکی #راهبند #قفلپارکینگ #پارکینگلاک #خطکشیپارکینگ #رنگامیزیپارکینگ #ضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگی  #سطحضدلغزش #ضدلغزندگیرمپپارکینگ #تابلوهاوعلائماضطراری  #تابلوهایاضطراری  #علائماضطراری #کفپوشاپوکسی #نبشیوترمزپله  #نبشیپله  #نبشیپلهالومینیومی #ترمزپله  #ترمزپلهسنبادهای #پادریآلومینیومی  #پادری #آینهمحدب  #اینه  #اجراکفپوشاپوکسی

#چراغ  #چراغراهنمایی #چشمگربهای  #چشمببری #پایهتابلوترافیکی #استوانهترافیکی #سیلندرترافیکی #مخروطترافیکی  #کلهقندی #بشکهایمنی #بشکه #بشکهترافیکی #نیوجرسیترافیکی  #نیوجرسی #کاشنتانک #گلمیخترافیکی #گلمیخ #گلمیخسولار #چشمگربهایترافیکی #موانعفلزیترافیکی #موانعفلزی #گاردریلجادهای  #گاردریل #تابلوهایترافیکی #تابلوهایجادهای #دندهپنجپلاستیکی  #دندهپنج #استاتها  #استات  #استاتگرد  #استاتمربع  #استاتبیضی #بولاردترافیکی  #بولارد

#باطومچراغدار #آدمکپرچمزن #رباتپرچمزن  #رباطپرچمزن #پیچتلگرافیوواشر  #پیچتلگرافی  #تابلویایستدستی  #آینهبازرسی #زنجیرپلاستیکی   #راکتبازرسیبدنی  #راکتبازرسی  #باطومایکسری #میخفرش #هوزرمپ #مخزن شنونمک #قفلچرخ #هرمنوبتدهی #پایهسهوجهی

#parktraffic  #parktrafficstore  #kiyantajhizpaydar  #parkingequipment  #trafficequipment  #safetyequipment  #roadequipment  #parkingequipmentstore  #trafficequipmentstore  #bestseller  #bestprice  #bestquality

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =