متوقف کننده خودرو Car stopper

متوقف کننده خودرو Car stopper

 

متوقف کننده خودرو برای پایان دادن به معضلات و مشکلاتی نظیر پارک نادرست خودرو توسط راننده و ایجاد مزاحمت برای پارکینگ های جلویی ، همچنین برخورد ماشین با دیوار روبرویی یا خودروهای مجاور در هنگام پارک ، استفاده از متوقف کننده خودرو برای تفکیک هر قطعه پارکینگ و ایجاد آراستگی راه حلی کاربردی است . این محصولات که با نام #کار_استوپر ( متوقف کننده خودرو ) نیز شناخته شده اند ، قطعاتی از جنس لاستیک مقاوم هستند که دوام و کیفیت بالایی در برابر تحمل ضربه ، فشار و عوامل جوی از خود نشان می دهند از اینرو عمر بالایی داشته و دارای صرفه اقتصادی می باشند .

متوقف کننده لاستیکی چند منظوره ( #کار_استاپر ) ، همچنین کاربردی ویژه برای کاهش سرعت وسایل نقلیه و یا تعیین مناطق مجاز برای رانندگی دارد که جایگزین مناسبی برای دیوار کشی و یا خط کشی های نامطمئن محسوب می گردد .

مزایای استفاده از متوقف کننده خودرو در پارکینگ :

1- تعیین دقیق محل پارک هر خودرو

2- جلوگیری از برخورد خودرو با دیوار یا خودروهای دیگر

3- برقراری نظم در پارکینگ

4- نصب سریع و آسان

5- کمک به آراستگی پارکینگ

استوپر لاستیکی سه پیچ پیکان
استوپر لاستیکی سه پیچ پیکان
استوپر لاستیکی دو پیچ
استوپر لاستیکی دو پیچ
استوپر لاستیکی سه پیچ
استوپر لاستیکی سه پیچ
استوپر پلاستیکی
استوپر پلاستیکی

متوقف کننده ها ( کار استوپر ) در 2 نوع شیبدار با ابعاد 50 سانتی و ساده با ابعاد 50 سانتی و 200 سانتی ، تولید و در بازار موجود می باشند . متوقف کننده خودرو ( کار استاپر ) که از جمله محصولات پر طرفدار گروه تجهیزات پارکینگی محسوب می شود . متوقف کننده خودرو 200 سانتیمتری محصولی است ساخته شده از لاستیک با کیفیت ، در سایز با طول 1 و 2 متر که جهت نصب در محیط های پارکینگ تولید و عرضه می شود.

از ویژگی های متوقف کننده خودرو ( کار استوپر ) می توان به استحکام بسیار بالا و نصب ساده این مدل که با استفاده از پیچ و رول پلاک انجام می گیرد اشاره داشت .

همچنین بر روی متوقف کننده خودرو 200 سانتیمتری شبرنگ های با کیفیتی تعبیه شده است که دید در شب و مناطق کور را برای رانندگان آسان می نماید . این قطعات که با عنوان Divider یا تقسیم کننده پارکینگ نیز شناخته شده می باشند ، به شما کمک می کنند تا علاوه بر برقراری نظم و ایجاد آراستگی در پارکینگ ، محدوده هر پارکینگ را نیز به صورت مشخص از پارکینگ های مجاور جدا نمایید . متوقف کننده های خودرو ( کار استاپر ها ) توسط پیچ بر روی زمین نصب می شوند ؛ به این صورت که ابتدا دو سوراخ در زمین تعبیه شده و سپس با پیچ و رول پلاک در زمین مهار می شوند .

ویژگی ها

متوقف کننده‌ی چرخ خودرو با ظرفیت تحمل 50 تن ، مناسب برای هر شرایط آب و هوایی ، قابل نصب بر روی آسفالت ، بتن ، سنگ . متوقف کننده‌های ما به شما این امکان را می‌دهند که در هر زمانی به بهترین و راحت‌ترین شکل ممکن خودروی خود را در پارکینگ یا گاراژ خود پارک کنید . مناسب برای هر گونه اتومبیل سدان ، اس یو وی ، ون ، کامیونت . قابل نصب در هر گونه سطحی با توجه به روش نصب ( پیچ و رول پلاک ) . قابل مشاهده از هر فاصله و زاویه‌ای با توجه به مجهز بودن به دو نوار شبرنگ پریسماتیک ده ساله با ابعاد 12*3 سانتی متر

Car stopper

مشخصات :

– جنس : لاستیکی

– جنس روی لاستیکی :سخت به همراه شبرنگ

– عرض : 14 سانتی متر

– طول : 50 سانتی متر

– برای هر ماشین 2 عدد متوقف کننده خودرو مورد نیاز است .

– با #نصب_متوقف_کننده_خودرو ، پارک کردن صحیح خودروها به آسانی و بدون حادثه انجام می گیرد . ( جلوگیری از برخورد با دیوار و ماشین جلویی ) پارکینگ های مجهز به متوقف کننده خودرو دارای زیبایی خاص ( به دلیل شکل ظاهری ) می باشند و از نظم خوبی برخور دارند . با نصب Car Stoper ( متوقف کننده خودرو ) کسی اجازه ورود به محوطه پارک دیگران و ایجاد مزاحمت را ندارد .

کار استاپر قطعه ای از جنس پلاستیک فشرده است که در انتهای محل پارک خودرو نصب شده و از یک جهت مانع از برخورد خودرو ها با دیوار می شود ، و از جهتی دیگر به کمک آن می توان خودرو را کاملا در حریم مورد نظر پارک کرد .

متوقف کننده خودرو
Car stopper

متوقف کننده خودرو که با نام Car Stopper نیز شناخته شده می باشد ، محصولی اساسی در جهت تجهیز ایمنی پارکینگ محسوب می گردد که استفاده از آن علاوه بر برقراری نظم و ایجاد آراستگی در پارکینگ قابلیت کنترل پارکینگ ها و حفظ ایمنی را همزمان و به راحتی ممکن می سازد .

کار استاپر یا متوقف کننده خودرو نیز یکی از مهم ترین تجهیزات ایمنی پارکینگ به شمار می رود . کار استاپر نیز مانند جداکننده مانع از خروج خودرو از حریم پارکینگ می شود . با توجه به شلوغی پارکینگ های عمومی فضای بسیار کمی برای پارک خودروها در نظر گرفته می شود ، و از طرفی با پارک نکردن خودرو در فضای مورد نظر، باعث اخلال در وضعیت عبور و مرور خودرو های درون پارکینگ نیز می شوند . کار استاپر یکی از بهترین راه حل ها برای این منظور به شمار می رود .

کار استاپر قطعه ای از جنس پلاستیک فشرده است که در انتهای محل پارک خودرو نصب شده و از یک جهت مانع از برخورد خودرو ها با دیوار می شود ، و از جهتی دیگر به کمک آن می توان خودرو را کاملا در حریم مورد نظر پارک کرد . کار استاپر استاندارد در صورت برخورد خودرو متلاشی نمی شود و دارای مقاومت بسیار بالایی است . از جهتی به خودرو نیز آسیب نمی رساند و تنها مانع از عبور خودرو می شود .

http://park-traffic.ir/

کار استاپر نه تنها در امنیت پارکینگ و راهنمایی خودروها در عدم برخورد با دیوار نقش اساسی ایفا می کند ، بلکه در حفظ نظم پارکینگ با مشخص کردن حریم پارک خودرو نیز نقش بسیار اساسی دارد.

بهترین فروشنده #متوقف_کننده_خودرو در پارک ترافیک بالا بردن کیفیت تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی یعنی بهبود وضعیت تردد اتومبیل ها لطفا با ما همراه باشید جهت ارتقای سطح کیفی تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی پارک ترافیک عرضه کننده تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی با بهترین کیفیت

متوقف کننده خودرو شامل کلیه امور مربوط به متوقف کننده خودرو : فروش فوری متوقف کننده خودرو ، فروش فوری متوقف کننده خودرو ، فروش متوقف کننده خودرو ، خرید متوقف کننده خودرو , پخش متوقف کننده خودرو , نصب متوقف کننده خودرو , ارائه متوقف کننده خودرو , عرضه متوقف کننده خودرو , فروشنده متوقف کننده خودرو , ارسال متوقف کننده خودرو , قیمت متوقف کننده خودرو , قیمت فروش متوقف کننده خودرو , قیمت پخش متوقف کننده خودرو ، قیمت خرید متوقف کننده خودرو ، قیمت عمده متوقف کننده خودرو ، قیمت عمده فروش متوقف کننده خودرو می باشد . Car stopper

کار استوپر شامل کلیه امور مربوط به کار استوپر : فروش فوری کار استوپر ، فروش ویژه کار استوپر ، فروش کار استوپر ، خرید کار استوپر , پخش کار استوپر , نصب کار استوپر , اجرای کار استوپر , ارائه کار استوپر , عرضه کار استوپر , کلیه امور کار استوپر , فروشنده کار استوپر , ارسال کار استوپر , قیمت کار استوپر , قیمت فروش کار استوپر ، قیمت خرید کار استوپر ، قیمت عمده کار استوپر ، قیمت عمده فروش کار استوپر , قیمت پخش کار استوپر می باشد . Car stopper