تقسیم کننده پارکینگ Parking divider

02166722509

تقسیم کننده پارکینگ

Parking divider

 

تقسیم کننده پارکینگ ( دیوایدر ) از برخورد کردن خودروها با دیوار پارکینگ یا با یکدیگر جلوگیری می نماید. پارک کردن خودرو در پارکینگ ( به علت نداشتن دید کافی و جای کم ) برای اکثر رانندگان امری مشکل به شمار می رود .

با استفاده از تقسیم کننده پارکینگی ( #دیوایدر ) این معضل به سادگی قابل حل می باشد. راننده تنها لازم است بدون هیچ دغدغه ای در جای پارک خود حرکت کند. برخورد چرخ های اتومبیل با دیوایدر نشان دهنده حد مجاز و صحیح پارک کردن خودرو می باشد .

مزایای استفاده از جدا کننده در پارکینگ :

1- تعیین دقیق محل پارک و حفظ محدوده هر خودرو

2- برقراری نظم در پارکینگ

3- بهینه سازی فضای پارکینگ

4- عدم تعرض به حریم پارکینگ شخصی

5- نصب سریع و آسان

6- کمک به آراستگی پارکینگ

جدا کننده لاستیکی
جدا کننده پلاستیکی

تقسیم کننده پارکینگ لاستیکی برای نگاه داشتن و جلوگیری از اصابت خودرو با دیوار مجاور و همچنین جداسازی فاصله بین دو خودرو ( در فضاهای پارکینگی ) طراحی شده است . این تقسیم کننده پارکینگ از لاستیک با کیفیت بالا ساخته شده و به منظور دید بهتر راننده از چهار طرف به شبرنگ مجهز گردیده است .

این شبرنگ های ترافیکی با طول عمر و دوام بسیار بالا در کنار بهره بردن از درجه رفلکس مناسب به منظور دید بهتر در تاریکی به راننده برای پارک ساده تر خودرو کمک شایانی می کنند . نصب تقسیم کننده پارکینگ در پارکینگ ها سبب ایجاد نظم در رعايت محل پارك ساکنین و مراجعان می گردد .

تقسیم کننده پارکینگ همچنین سبب رعایت فضای پارک شخصی و عدم تجاوز به حریم دیگران شده و سبب پارک کردن صحیح همه خودروها به آسانی و بدون هیچ گونه حادثه می گردد .

#دیوایدر_پارکینگی ( تقسیم کننده پارکینگ ) به وسیله پیچ و رول پلاک ( یا چسب ) به راحتی قابل نصب می باشد . ابتدا سوراخ ها در محل تعیین شده در کف پارکینگ زده شده و سپس به وسیله پیچ و رول پلاک ، دیوایدر ( جدا کننده پارکینگ ) روی زمین مهار و نصب می شود .

ابعاد

طول ۲۰۰ سانتیمتر

عرض ۱۵ سانتیمتر

ارتفاع ۱۰ سانتیمتر

ویژگی ها

دارای لایه شبرنگ در چهار جهت دیوایدر ( تقسیم کننده پارکینگ )

قابلیت نصب ساده با استفاده از پیچ و رول پلاک

ساخته شده از لاستیک با کیفیت بالا

استحکام بسیار بالا

https://park-traffic.ir/

بهترین فروشنده #تقسیم_کننده_پارکینگ با بهترین در حسن آباد

بالا بردن کیفیت تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی یعنی بهبود وضعیت تردد اتومبیل ها لطفا با ما همراه باشید جهت ارتقای سطح کیفی تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی پارک ترافیک عرضه کننده تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی با بهترین کیفیت

تقسیم کننده پارکینگ شامل کلیه امور مربوط به تقسیم کننده پارکینگ : فروش ویژه تقسیم کننده پارکینگ ، فروش فوری تقسیم کننده پارکینگ ، فروش تقسیم کننده پارکینگ ، خرید تقسیم کننده پارکینگ , پخش تقسیم کننده پارکینگ , نصب تقسیم کننده پارکینگ , ارائه تقسیم کننده پارکینگ , عرضه تقسیم کننده پارکینگ , کلیه امور تقسیم کننده پارکینگ , فروشنده تقسیم کننده پارکینگ , ارسال تقسیم کننده پارکینگ , قیمت تقسیم کننده پارکینگ , قیمت فروش تقسیم کننده پارکینگ , قیمت پخش تقسیم کننده پارکینگ , جدا کننده پارکینگ , فروش جدا کننده پارکینگ , قیمت خرید تقسیم کننده پارکینگ ، قیمت عمده تقسیم کننده پارکینگ ، قیمت عمده فروش تقسیم کننده پارکینگ ، پخش جدا کننده پارکینگ ، خرید جدا کننده پارکینگ , نصب جدا کننده پارکینگ , ارائه جدا کننده پارکینگ , عرضه جدا کننده پارکینگ , کلیه امور جدا کننده پارکینگ , فروشنده جدا کننده پارکینگ , ارسال جدا کننده پارکینگ , قیمت جدا کننده پارکینگ , قیمت فروش جدا کننده پارکینگ ، قیمت خرید جدا کننده پارکینگ ، فروش ویژه جدا کننده پارکینگ ، فروش فوری جدا کننده پارکینگ ، قیمت عمده جدا کننده پارکینگ ، قیمت عمده فروش جدا کننده پارکینگ , قیمت پخش جدا کننده پارکینگ می باشد .

#تقسیم_کننده_لاستیکی_پارکینگ ( دیوایدر ) از برخورد کردن خودروها با دیوار پارکینگ یا با یکدیگر جلوگیری می نماید . پارک کردن خودرو در پارکینگ ( به علت نداشتن دید کافی و جای کم ) برای اکثر رانندگان امری مشکل به شمار می رود .

با استفاده از تقسیم کننده پارکینگی ( #دیوایدر ) این معضل به سادگی قابل حل می باشد . راننده تنها لازم است بدون هیچ دغدغه ای در جای پارک خود حرکت کند . برخورد چرخ های اتومبیل با دیوایدر نشان دهنده حد مجاز و صحیح پارک کردن خودرو می باشد .

یکی دیگر از تجهیزات ایمنی پارکینگ ، جدا کننده پارکینگ است که نقش بسیار مهمی در حفظ نظم و رعایت محدوده پارک هر خودرو ایفا می کند . #جدا_کننده_پارکینگ استاندارد شامل قطعاتی از پلاستیک فشرده است که در طرفین محل پارک خودرو قرار می گیرد . با نصب این جدا کننده ها ، خودروها

می توانند به راحتی در محل در نظر گرفته شده برای پارک یک خودرو پارک کرده ، و وارد حریم پارکینگ های دیگر نشوند . جدا کننده پارکینگ می تواند مانع از پارک موتور سیکلت ها در حریم پارکینگ خودرو ها نیز بشود که این مسئله در پارکینگ مجتمع های مسکونی که محل جدا گانه ای برای پارک موتور سیکلت ها در نظر گرفته نشده ، امری بسیار ضروری برای حفظ نظم پارکینگ به شمار می رود .

تقسیم کننده چند منظوره ، کاربردی مناسب برای کاهش سرعت وسایل نقلیه و یا تعیین حدود پارکینگ یا مناطق مجاز برای رانندگی دارد که جایگزین مناسبی برای دیوار کشی و یا خط کشی های نا مطمئن می باشد .

تقسیم کننده پارکینگ ساخته شده از جنس پلاستیک مقاوم و یا فلز سخت به گونه ای طراحی شده اند تا مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی داشته باشند . این جدا کننده پارکینگ به راحتی در سطوح شیب دار یا ناهموار قرار می گیرد و برای پارکینگ های بزرگ و با حجم بالا استفاده خاص دارد.

ابعاد #جدا_کننده_پارکینگی باید به گونه ای باشد که با توجه به طول محل در نظر گرفته شده برای پارک خودرو، محدوده مشخصی را پوشش داده تا رانندگان در صورت برخورد با مانع از ورود به حریم پارکینگ های کناری آگاهی پیدا کرده و محل پارک خودروی خود را اصلاح کنند .

جنس این #جداکننده ها نیز از پلاستیک فشرده است که مانع از آسیب رسیدن به تایر های خودرو شده و تنها با وارد کردن ضربه نقش هشدار دهنده را ایفا می کند . محل #نصب_جدا_کننده_پارکینگ نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و محاسبه محل نصب آن برای دریافت بیشینه کارایی ، توسط افراد متخصص انجام می شود .

#جدا_کننده_فلزی_پارکینگ محصولی است ساخته شده از فلز مستحکم ، با طول 2 متر وعرض 15 سانتی متر که جهت نصب در محیط های پارکینگ تولید و عرضه می شود .

تقسیم کننده پارکینگ به شما کمک می کنند تا علاوه بر برقراری نظم و ایجاد آراستگی در پارکینگ ، محدوده هر پارکینگ را نیز به صورت مشخص از پارکینگ های مجاور جدا نمایید .

از ویژگی های بارز تقسیم کننده پارکینگ فلزی می توان به استحکام بسیار بالا و نصب ساده این مدل که با استفاده از پیچ و رول پلاک انجام می گیرد ، اشاره داشت .

تقسیم کننده پارکینگ کارآیی ویژه ای در ایمن سازی و ایجاد زیبایی و آراستگی فضای پارکینگ دارد. تقسیم کننده پارکینگ لاستیکی که از جمله محصولات پر طرفدار گروه تجهیزات پارکینگی محسوب می شود . تقسیم کننده پارکینگ لاستیکی محصولی است ساخته شده از لاستیک با کیفیت بالا ، با طول 2 متر و عرض 15 سانتی متر است که جهت نصب در محیط های پارکینگ تولید و عرضه می شود .

از ویژگی های این محصول می توان به استحکام بسیار بالا و نصب ساده این مدل که با استفاده از پیچ و رول پلاک انجام می گیرد اشاره داشت . این قطعات که با عنوان Car Stopper و Divider نیز شناخته شده می باشند ، به شما کمک می کنند تا علاوه بر برقراری نظم و ایجاد آراستگی در پارکینگ ، محدوده هر پارکینگ را نیز به صورت مشخص از پارکینگ های مجاور جدا نمایید .

تقسیم کننده لاستیکی پارکینگ ( دیوایدر ) از برخورد کردن خودروها با دیوار پارکینگ یا با یکدیگر جلوگیری می نماید . پارک کردن خودرو در پارکینگ ( به علت نداشتن دید کافی و جای کم ) برای اکثر رانندگان امری مشکل به شمار می رود . با استفاده از تقسیم کننده پارکینگی (دیوایدر) این معضل به سادگی قابل حل می باشد. راننده تنها لازم است بدون هیچ دغدغه ای در جای پارک خود حرکت کند . برخورد چرخ های اتومبیل با دیوایدر ( تقسیم کننده پارکینگ ) نشان دهنده حد مجاز و صحیح پارک کردن خودرو می باشد.

#تقسیم_کننده_چند_منظوره ، کاربردی مناسب برای کاهش سرعت وسایل نقلیه و یا تعیین حدود پارکینگ یا مناطق مجاز برای رانندگی دارد , که جایگزین مناسبی برای دیوار کشی و یا خط کشی های نامطمئن می باشد .

این محصولات ساخته شده از جنس پلاستیک مقاوم و یا فلز سخت بگونه ای طراحی شده اند تا مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی داشته باشند . این جدا کننده پارکینگ به راحتی در سطوح شیب دار یا ناهموار قرار می گیرد و برای پارکینگ های بزرگ و با حجم بالا استفاده خاص دارد . این محصول کاربردی از گروه تجهیزات پارکینگی به عنوان متوقف کننده خودرو (car stopper) نیز مورد استفاده قرار می گیرد .