تابلوی ایست دستی

02166722509

تابلوی ایست دستی stop sign

 

شاید در بسیاری از مناطق در مسیر شهر و یا در جاده , ایست و بازرسی ها را دیده باشید که پلیس تابلوی ایست دستی همراه خود دارد و از آن برای کنترل رانندگان استفاده می کند .

در چهار راه های بسیار شلوغ پلیس راهنمایی و رانندگی برای کنترل رانندگان و کاهش ترافیک در چهار راه ها از تابلو ایست بازرسی استفاده می کند .

تابلو ایست پلیس یکی از پرکاربردترین تجهیزات ایست و بازرسی است که در کنترل ترافیک و هدایت وسایل نقلیه در مسیرهای محدود شده و همچنین علامت دادن به رانندگان مورد استفاده قرار می گیرد .

استانداردهای ساخت تابلوی ایست پلیس شامل موارد مختلفی است که از آن جمله می توان به سبک بودن ( برای راحتی کاربر ) و همچنین امکانات به کار رفته در راستای رویت هرچه بهتر آن، اشاره کرد .

تابلو ایست دستی
تابلو ایست دستی
تابلوی ایست دستی
ایست دستی چراغ دار

کاربرد تابلو ایست دستی

در مناطق شلوغ شهر پلیس راهنمایی و رانندگی گاهی به صورت دائم و در برخی مواقع به صورت موقتی از تابلو ایست استفاده می کند .

در صورت بالا بردن این تابلو توسط پلیس رانندگان موظف هستند که به عنوان یک دستور از جانب مامور قانون بایستند و اجازه ی حرکت را ندارند .

گاهی در جاده ها در صورتی که اتومبیلی خلاف قوانین راهنمایی و رانندگی عمل کرده باشد و یا مواقع بحرانی که پلیس به دنبال یک شخص بخصوص باشد به بررسی اتومبیل ها می پردازد و در صورت مشکوک بودن به هر کدام از اتومبیل ها، آن ها را با استفاده از تابلوی ایست نگه می دارد.

انواع تابلو ایست دستی

تجهیزات پلیسی مانند دیگر تجهیزات دارای انواع گوناگونی می باشند که هر کدام از آن ها می توانند کاربرد های متفاوتی نیز داشته باشند .

علامت ایست به دو نوع تابلو ایست دستی ترافیکی و تابلو ایست دستی شارژی تقسیم می شوند.

این محصول از گروه تجهیزات آگاهی دهنده و هشدار دهنده در مواقع ترافیکی جهت کاهش سرعت و یا توقف کامل خودرو و قابل رویت در تاریکی ، نور کم و در شرایط آب و هوایی نا مساعد است .

تابلو ایست دستی با نمایی هم به زبان فارسی هم به زبان انگلیسی قابل عرضه است .

تابلو ایست دستی به منظور اطلاع رسانی در ترافیک ها مورد استفاده قرار می گیرد . شبرنگ بکار رفته در ایست دستی پلاستیکی سبب می شود که در تاریکی ، نور کم و در شرایط آب و هوایی نامساعد به راحتی قابل رویت باشد .

تابلو ایست دستی فلاشر جزو تجهیزات ترافیکی هشدار دهنده بوده که به رانندگان در مورد کاهش سرعت و یا توقف، هشدار می دهد .

این محصول به منظور اطلاع رسانی در ترافیک ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد . با استفاده از تابلو ایست دستی می توان وسایل نقلیه را کنترل نمود . علاوه برآن این دستگاه به ایمنی افراد تردد کننده نیز کمک می کند .

تابلو ایست دستی ترافیکی از تجهیزات پلیسی به منظور آگاه کردن رانندگان از خطرات احتمالی و در ترافیک ها نیز به جهت اطلاع رسانی استفاده می شود .

در داخل دسته تابلو ایست دستی ترافیکی فضای خالی به طول 15 سانتی متر وجود دارد که برای قرار دادن خودکار مناسب می باشد .

تابلو هشدار ایست دستی از دو بخش تشکیل می شود :

بخش علامت ایست : این قسمت از محصول ، بخش اصلی بوده که در یک سمت آن متن ایست ( STOP ) درج شده و در سمت دیگر متن آهسته
( SLOW ) نوشته شده است .

دسته نگهدارنده : دسته محصول که علامت ایست به آن متصل شده و در دست فرد استفاده کننده قرار می گیرد . این قسمت به صورت پیچی وصل شده و دارای طول 13 سانتی متر می باشد .

شبرنگ بکار رفته در تابلو ایست دستی ترافیکی پلاستیکی سبب می شود که در تاریکی ، نور کم و در شرایط آب و هوایی نا مساعد به راحتی قابل رویت باشد . بدنه این تابلو ، پلاستیکی بوده و همین امر سبب می شود که وزنی برابر 165 گرم داشته باشد .

کارگیری صحیح و اصولی تجهیزات ایمنی و ترافیکی مانند تابلو های هشدار می تواند سبب افزایش ایمنی محیطی گردد .

این تابلوی ايمنی در مقابل ضربه بسیار مقاوم بوده و دارای طول عمر بسیار بالايی می باشد . از مزایای این تابلوی ایست می توان به سبک بودن آن اشاره کرد که سبب سهولت استفاده از این ایست دستی می شود .

این محصول به دو صورت ساده و فلاشردار که دارای چراغ های ال ای دی می باشد تولید می گردد . وجود چراغ و نوار شبرنگ در این ایست دستی موجب رویت آسان این محصول تحت هر گونه شرایط آب و هوایی می شود .

بالا بردن کیفیت تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی یعنی بهبود وضعیت تردد اتومبیل ها

لطفا با ما همراه باشید جهت ارتقای سطح کیفی تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی

پارک ترافیک عرضه کننده تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی با بهترین کیفیت

بهترین فروشنده تجهیزات پارکینگی , ترافیکی , ایمنی و جاده ای با بهترین کیفیت