تابلوهای ترافیکی و جاده ای Traffic and road signs

امتیاز دهید

021-66752690

تابلوهای ترافیکی

تابلوهای ترافیکی و جاده ای ضمن راهنمایی و هدایت رانندگان به مقاصد و مسیرهای مورد نظر، نقش مهمی در ایمن سازی جاده ها و معابر درون شهری و برون شهری بر عهده دارند ، بگونه ای که تصور تقاطع های بدون تابلوهای هدایت مسیر ، شهری بی هویت را تداعی می کند . در شهرهای بزرگ و پیچیده امروز که ساختمان‌های بزرگی در خود دارند ، استفاده از تابلو راهنمای طبقات بهترین راهنما برای مراجعه‌ کنندگان به ساختمان‌های اداری ، تجاری ، مسکونی ، ساختمان پزشکان و غیره است که معمولا در ورودی اصلی و ورودی هر طبقه نصب می‌شود . تابلو راهنمای طبقات در ورودی‌ها و محل‌های توزیع متصل می‌شود و بخش‌های مختلف ساختمان یا محوطه را معرفی می‌کند .

استفاده از این تابلوها در ورودی مراکزی که مراجعین به ‌راحتی نمی‌توانند مسیر و مکان‌ها را بیابند ، اهمیت زیادی دارد و علاوه بر این ، می‌توانند جهت حرکت را نیز به مراجعه‌کنندگان نشان دهند .

تابلو راهنمای طبقات برای راهنمایی و نشان دادن مسیر به مراجعین و نیز جلوگیری از سردرگم شدن آنها در ساختمان‌ها استفاده می‌شود . علاوه بر این ، استفاده از این تابلوها سبب می‌شود مراجعه‌ کنندگان اتاق‌های مورد نظرشان را به‌راحتی بیابند و برای یافتن آن اتاق در جلوی اتاق‌های دیگر برای پرسش مسیر ازدحام نکنند .

تابلو راهنما طبقات
تابلو راهنما طبقات جهت سهولت در پیدا کردن طبقات ، واحدها ، اتاق ها و بخش های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد . امروزه هر ساختمان اداری ، تجاری و یا مسکونی احتیاج به مجموعه ای از تابلوها دارد .

این گونه تابلو ها با عنوان تابلو راهنمای طبقات شناخته می شود . افرادی که به یک ساختمان و یا مرکز اداری مراجعه می کنند از بدو ورود می بایست به قسمت های مختلفی مراجعه کنند .

بهترین شیوه برای معرفی قسمت های مختلف ساختمان جهت دسترسی آسان تر مراجعین ، استفاده از تابلوی راهنمای طبقات می باشد .

تابلو خروج اضطراری

این نوع تابلو به شکل پلکسی گلاس یا لایت باکس ساخته می شود و برای نوردهی تابلو خروج اضطراری از لامپ های ( smd ) بهره می برند . امروزه تکریم ارباب رجوع و توجه به نیازهای مشتریان و مراجعین از اولویت های سازمانی هر مجموعه ای است .

مشتریان یک واحد تجاری و یا مراجعین اداره ها و سازمان ها در بدو ورود نیازمند اطلاعاتی می باشند . این اطلاعات شامل دو بخش اطلاعات اولیه و اطلاعات اصلی می باشد . اطلاعات اولیه شامل ورودی ها ، راه پله ها ، محل قرارگیری آسانسور ، پارکینگ ، خروجی های اضطراری و… است . انواع تابلوهای ترافیکی در تمام دنیا به سه دسته اصلی تقسیم می شوند .

تابلو بازدارنده

دسته اول متعلق به تابلو های بازدارنده است . این تابلوها نشان دهنده اعمالی هستند که در محل نصب این تابلو ها ممنوع بوده و رانندگان در صورت عدم رعایت این محدودیت ها با جریمه مواجه خواهند شد .

از جمله این علائم راهنمایی و رانندگی می توان به تابلوهای بوق زدن ممنوع ، پارک ممنوع ، ورود ممنوع ، سبقت ممنوع و بسیاری از تابلو های بازدارنده دیگر اشاره کرد . این تابلو ها معمولا به شکل دایره ای طراحی می شوند و با حاشیه ای قرمز رنگ توجه رانندگان را به خود جلب می کنند .

تابلو راهنمایی رانندگی هشدار دهنده

دسته دوم متشکل از تابلو راهنمایی و رانندگی هشدار دهنده یا اخطاری است . این علائم رانندگان و عابران را از خطرات پیش رو آگاه می کنند . از جمله این تابلو ها می توان به تابلو راهنمایی و رانندگی جاده باریک می شود ، کارگران مشغول کارند ، محل عبور عابر پیاده ، محل عبور حیوانات اهلی و بسیاری از تابلو های هشدار دهنده دیگر اشاره کرد . این تابلو ها معمولا به شکل مثلث طراحی می شوند و دارای حاشیه ای قرمز رنگ به منظور جلب توجه رانندگان هستند .

تابلو آگاهی دهنده

این دسته شامل تابلو های آگاهی دهنده یا اخباری است . این تابلو ها متداول ترین تابلو های راهنمایی و رانندگی هستند و با رنگ های زرد ، سبز ، سفید ، قهوه ای ، آبی و در طرح های دایره ، مستطیل ، مربع و پنج ضلعی طراحی و تولید می شوند . با استفاده از این تابلو ها می توان به رانندگان در مورد نزدیک شدن به اماکن خاص مانند بیمارستان ها و هتل ها آگاهی لازم را داد .

تابلو ايست

دید مناسب برای تابلوی ایست در جدول تابلو معابر اغلب در ابعاد 31×80 سانتیمتر در ابتدای کوچه‌ها و معابر نصب شده و جهت معرفی آن‌ها استفاده می‌‌شوند . زمینه این تابلوها از ورق 2 میلیمتر با رنگ الکترواستاتیک لاجوردی بوده و شبرنگ نوشتار آن‌ها نیز از نوع رده مهندسی است . تابلوهای اماکن نیز به ‌صورت پیکانی و در ابعاد 40×100 سانتیمتر ساخته می‫شوند و جهت معرفی اماکن خاص از قبیل بیمارستان ، داروخانه ، کتابخانه و … به کار می‌روند .

تابلوهاي ترافيكي شهری

تابلو علائم ترافیکی از مهم ترین عوامل تامین امنیت و نظم معابر شهری و بین شهری به شمار می روند و استفاده از آنها امروزه به امری کاملا متداول تبدیل شده است .

با پیچیده تر شدن معابر شهری به شکل روز افزون و افزایش تعداد خیابان ها و خودروها ، می توان گفت عبور و مرور بدون استفاده از تابلوهای راهنمایی و رانندگی کاملا غیر ممکن است .

تابلو علائم ترافیکی در چند دسته اصلی قرار می گیرند که هرکدام عهده دار بخشی از تامین امنیت و نظم معابر هستند .

تولید تابلو های راهنمایی و رانندگی

در تولید تابلو و علائم ترافیکی به نکات بسیار زیادی توجه می شود .

از جمله این نکات می توان به جنس بدنه این تابلو ها ، جنس پایه و رنگ استفاده شده در این تابلو ها اشاره کرد . تابلو راهنمایی به واسطه قرار گرفتن در معرض آب و هوا های مختلف و بعضا نامساعد ، دچار فرسودگی می شوند .

به همین جهت استفاده از تابلوهای استاندارد و ساخته شده از جنس مناسب بسیار ضروری است .

از جهتی این تابلوها باید کاملا خوانا باشند و توجه رانندگان را تا اندازه ای جلب کنند که باعث تصادف آنها در معابر پر تردد نشوند . نصب این تابلو ها نیز نیازمند برآورد و محاسبات دقیق جهت مشخص کردن محل مناسب نصب و از جهتی نصب آنها با روش استاندارد است .

انواع تابلوهای پاركينگ

تابلو پارکینگ یکی از تجهیزات ترافیکی است که در دستۀ تابلوهای اخباری قرار دارد .

این تابلوی آگاهی دهنده به صورت مربعی با زاویه های خمیده و زمینه ای به رنگ آبی طراحی شده است و نوید دهنده وجود پارکینگ در محدودۀ قرارگیری تابلو است . یکی از موارد مهمی که در ساخت تابلوهای ترافیکی باید به آن توجه داشت مقاوم بودن آن در برابر ضربه است چرا که تابلوهای جاده ای همواره در معرض خطر برخورد خودروها قرار دارند .

به همین منظور یک ورق گالوانیزه بر روی سطح فلزی انواع تابلوهای پارکینگ تعبیه شده است که آن را در برابر اصابت اجسام سخت بسیار مقاوم کرده است . رنگ الکترواستاتیک بر روی این تابلو نقش یک عایق نفوذ ناپذیر را ایفا کرده است . این پوشش ، تابلو را در برابر نفوذ رطوبت ناشی از بارش های جوی ودر تمامی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی برچسب شبرنگ قرار داده می شود تا رؤیت آن ها در ساعات تاریک شب امکان پذیر باشد .

تابلو شبرنگ پارکینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و با کمترین نور ، بازتاب درخشانی از خود نشان می دهد .

با توجه به ویژگی ها و مزیت های بدنه تابلو پارکینگ که توسط پارک ترافیک عرضه می شود می توان عمری طولانی برای آن پیش بینی کرد .

تابلو بوق زدن ممنوع

تابلو بوق زدن ممنوع در مکان هایی نظیر مدارس ، بیمارستان ها ، آسایشگاه ها ، خانه های سالمندان و … نصب می شود تا برای رانندگان حکم یادآوری داشته باشد . طبق قوانین راهنمایی و رانندگی کشورمان ، این مکان ها جزء مکان هایی هستند که بوق زدن در آن جا ممنوع است و تخطی از آن منجر به اخذ برگه جریمه خواهد شد .

تابلو بوق زدن ممنوع یکی از علائم انتظامی و بازدارنده محسوب می شود . این تابلو گرد با حاشیه قرمز و زمینه سفید می باشد که علامت بوق با رنگ مشکی در وسط آن طراحی شده است . از ورقه فولادی با روکش رنگ الکترواستاتیک و نیز شبرنگ در تهیه و تولید آن استفاده می شود .

تابلو های ترافیکی همچون تابلو بوق زدن ممنوع با توجه به مکان نصب و با در نظر گرفتن سرعت خودروها دارای ابعاد مختلفی خواهد بود .

تابلو پارك ممنوع

تابلو پارك ممنوع ، یعنی تابلویی که یک خط قرمز دارد و به معنی آن است که پارک کردن و ایستادن در آن ممنوع است اما می توان چند لحظه کوتاه و به شرط آنکه راننده در اتومبیل باشد در آن مکان توقف کرد .

اما تابلویی که دو خط قرمز دارد به معنی پارك مطلقاً ممنوع است یعنی حتی یک لحظه هم نمی توان در آن مکان توقف کرد حتی اگر راننده در اتومبیل و پشت فرمان باشد . در ایستگاه های تاکسی و اتوبوس ، اطراف میدان ها و تقاطع ها ایستادن ممنوع است .

علائم ایمنی الزامی

شکل هندسی در این علایم دایره است و این دایره به رنگ آبی می باشد و معنی ترکیب رنگ آبی با دایره ، الزام و دستور است . یعنی شما با مشاهده ی علائمی که با دایره ی آبی رنگ مشخص شده اند ، ملزم به رعایت پیام علامت ایمنی هستید .

علائم ایمنی ممنوع

شکل هندسی در این علایم نیز دایره است ولی این دایره به رنگ قرمز می باشد و یک خط اریب نیز در این علامت وجود دارد . معنی ترکیب رنگ قرمز با دایره ، ممنوعیت است . یعنی شما با مشاهده ی علائمی که با دایره ی قرمز با خط اریب مشخص شده اند ، می بایست از انجام آن عمل خودداری نمایید .

علائم ایمنی هشدار دهنده

شکل هندسی در این علایم یک مثلث متساوی الاضلاع است . این مثلث حاشیه مشکی دارد و رنگ داخل آن زرد می باشد . معنی ترکیب رنگ زرد با مثلث ، یکی از معانی احتیاط ، هشدار و یا خطر است .

یعنی علائمی که با مثلث زرد رنگ مشخص شده اند ، خطر بالقوه ای را به شما گوشزد می کند که اگر توجه نکنید ممکن است سبب آسیب به شما و یا تجهیزات گردد .

علائم ایمنی وضعیت ایمن

شکل هندسی در این علایم مربع است و این مربع به رنگ سبز می باشد . معنی ترکیب رنگ سبز با مربع ، می تواند یکی از مفاهیم شرایط ایمن ، تجهیزات ایمنی و یا مسیرهای خروج اضطراری باشد .

یعنی شما با مشاهده ی علائمی که با مربع سبز رنگ مشخص شده اند ، خیالتان آسوده باشد که ایمن ترین وضعیت ، وضعیتی است که در پیش روی شما قرار دارد .

نکته : شکل هندسی می تواند مستطیل نیز باشد .

مثال : محل تجمع ایمن .

مفهوم : در مواقع حادثه وضعیت ایمن این است که در این نقطه تجمع کنید .

پس علائم ایمنی وضعیت ایمن، علائمی هستند ، که وضعیت ایمنی را برای شما مشخص می کنند و یا مسیرهای خروج ایمن را به شما نشان می دهند و یا در نهایت یک وسیله ی یا تجهیزات ایمنی خاصی را به شما نشان می دهند .

علائم ایمنی آتش

شکل هندسی در این علایم نیز مربع است ولی این مربع به رنگ قرمز می باشد . معنی ترکیب رنگ قرمز با مربع ، می تواند پیامی در خصوص آتش ، آتش نشانی و یا تجهیزات آتش نشانی باشد .

یعنی شما با مشاهده ی علائمی که با مربع قرمز رنگ مشخص شده اند ، می بایست متوجه شوید که با یکی از تجهیزات ایمنی و آتش نشانی سر و کار دارید .

علائم شب نما ( ( Photo Luminescent

علائم شب نما نسل نسبتاً جدیدی از تابلو و علائم هشداردهنده ایمنی هستند .

این علامت‌ها برای نشان دادن شرایط ایمن محل کار و زندگی و همچنین جهت نمایاندن مکان قرارگیری تجهیزات امداد و نجات دستی و خودکار ، اعلام و اطفای حریق ، کمک‌های اولیه و تعیین مسیرهای خروج ایمن در محدوده کار وزندگی انسان‌ها بکار می‌رود .

شب نما یا شب‌تاب ( Photo Luminescent ) , در روشنایی ( مصنوعی یا طبیعی ) نور را طی چند دقیقه جذب و ذخیره و در تاریکی آن را بازتاب می‌کند .

باگذشت زمان شدت تابش کم می‌شود تا بعد از ۱۲ساعت به کمترین مقدار خود می‌رسد ( حداقل نوری است که توسط چشم انسان قابل‌رؤیت هست ) . فنّاوری شب نما این امکان را به شما می‌دهد تا علائم ایمنی چه در روز و چه در شب ، قابل‌مشاهده باشند . مقاوم بودن محصولات شب نما در برابر عوامل محیطی این امکان را فراهم می‌سازد تا این محصول در فضاهای باز نیز مورد استفاده قرار گیرد .

علائم شب نما ، مسلما مهمترین راهنما به ویژه در مجموعه های بزرگ هستند . پارکینگ های طبقاتی ، مجموعه های صنعتی عظیم ، واحدهای تولیدی بزرگ و … تابلو راهنمای طبقات و علائم شب نما ، کمک می کنند تا به سادگی بخش های مختلف یک مجموعه را از یکدیگر تشخیص دهیم . در عین حال این تابلو ایمنی شب نما مهمترین عامل در شناخت موقعیت مکانی فرد است .

https://park-traffic.ir/

Traffic and road signs

اهمیت این نوع از تجهیزات ایمنی در مواقع اضطراری به خوبی خود را نشان می دهد .

بهترین فروشنده تابلوهای ترافیکی و جاده ای با کیفیت
بالا بردن کیفیت تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی یعنی بهبود وضعیت تردد اتومبیل ها

لطفا با ما همراه باشید جهت ارتقای سطح کیفی تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی

پارک ترافیک عرضه کننده تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی با بهترین کیفیت

برخی از خدمات فروش , نصب و اجرای ما در پارک ترافیک : تابلو ترافیکی ، تابلو جاده ای ، خرید تابلو ترافیکی ، خرید تابلو جاده ای ، قیمت خرید تابلو جاده ای ، قیمت خرید تابلو ترافیکی ، فروش فوری تابلو ترافیکی ، فروش ویژه تابلو جاده ای ، فروش فوری تابلو جاده ای ، قیمت عمده تابلو جاده ای ، فروش تابلو ال ای دی ، قیمت تابلو ال ای دی ، قیمت خرید تابلو ال ای دی ، قیمت عمده تابلو ال ای دی ، فروش فوری تابلو ال ای دی ، فروش ویژه تابلو ال ای دی ، تابلو ال ای دی , فروش تابلو ال ای دی , پخش تابلو ال ای دی , نصب تابلو ال ای دی , ارائه تابلو ال ای دی , عرضه تابلو ال ای دی , فروشنده تابلو ال ای دی , ارسال تابلو ال ای دی , قیمت تابلو ال ای دی , قیمت فروش تابلو ال ای دی , قیمت پخش تابلو ال ای دی ، فروش فوری دکمه ترافیکی ، فروش ویژه دکمه ترافیکی ، قیمت دکمه ترافیکی ، قیمت خرید دکمه ترافیکی ، قیمت عمده دکمه ترافیکی خرید دکمه ترافیکی ، دکمه ترافیکی , فروش دکمه ترافیکی , پخش دکمه ترافیکی , نصب دکمه ترافیکی , ارائه دکمه ترافیکی , عرضه دکمه ترافیکی , فروشنده دکمه ترافیکی , ارسال دکمه ترافیکی , قیمت دکمه ترافیکی , قیمت فروش دکمه ترافیکی , قیمت پخش دکمه ترافیکی ، خرید پایه تابلو ، قیمت پایه تابلو ، قیمت خرید پایه تابلو ، فروش فوری پایه تابلو ، فروش ویژه پایه تابلو , پایه تابلو , فروش پایه تابلو , پخش پایه تابلو , نصب پایه تابلو , ارائه پایه تابلو , عرضه پایه تابلو , کلیه امور پایه تابلو , فروشنده پایه تابلو , ارسال پایه تابلو , قیمت پایه تابلو , قیمت فروش پایه تابلو , قیمت پخش پایه تابلو , تابلو سر مخروطی , فروش تابلو سر مخروطی , پخش تابلو سر مخروطی , ارائه تابلو سر مخروطی , عرضه تابلو سر مخروطی , فروشنده تابلو سر مخروطی , ارسال تابلو سر مخروطی , قیمت تابلو سر مخروطی , قیمت فروش تابلو سر مخروطی , قیمت پخش تابلو سر مخروطی تابلوهای ترافیکی و جاده ای می باشد . Traffic and road signs
#تجهیزات_پارکینگ #تجهیز_پارکینگ #تجهیزات_ترافیکی #تجهیزات_ایمنی #تجهیزات_جاده ای #قفل_پارکینگ

#محصولات_پارکینگ #بشکه_ترافیکی #استوانه_ترافیکی #لوازم_پارکینگ #کاراستوپر #محافظ_ستون #ایران

#راهبند_آکاردئونی #مخروط_ترافیکی #دنده_پنج_پلاستیکی #آدمک_پرچمزن #ربات_پرچمزن #تهران #فروش_ویژه #فروش_فوری

#بازار_حسن_آباد #میدان_حسن_آباد #میدان_حسن_آباد_تهران #بازار #بازار_تهران #تولید

#ایران #تهران #ایمنی #ترافیکی #ایمنی_کار #لاستیک #پلاستیک #فلز #آهن

#آینه_محدب_ترافیکی #اپوکسی_پارکینگ #تقسیم_کننده_پارکینگی #سرعتگیر_لاستیکی #سرعتگیر_پلاستیکی

#چشم_گربه ای #گل_میخ _دنی #چراغ_راهنمایی_و_رانندگی #گل_میخ_پلاستیکی #چراغ_چشمک_زن_220

#چراغ_ریپیتری #پایه_تشریفاتی #متوقف_کننده_خودرو #باطوم_چراغ_دار #ایست_دستی #تابلو_ال_ای_دی

#استات_گرد #استات_بیضی #ضربه_گیر_دیوار #ضربه_گیر_ستون #محافظ_دیوار #ایکس_ری #کاشن_تانک

#قفل_پارکینگ_ریموتدار #قفل_پارکینگ_دستی #دکمه_ ترافیکی #ترمز_پله_آلومینیومی #ترمز_پله_سنباده_ای

#کاشن_تانک #مخزن_شن_و_نمک #پایه_تابلو #تابلو_سر_مخروطی #آدمک_پرچمزن_سه_بعدی

#آدمک_پرچمزن_دو_بعدی #تجهیزات_پارکینگی #فروش_تجهیزات_پارکینگ #فروشنده_تجهیزات|_پارکینگ

#فروش_تجهیزات_پارکینگی #پخش_تجهیزات_پارکینگ #پخش_تجهیزات_پارکینگی #ارائه_تجهیزات_پارکینگ

#ارائه_تجهیزات_پارکینگی #عرضه_تجهیزات_پارکینگ #عرضه_تجهیزات_پارکینگی #تولید_تجهیزات_پارکینگ

#تولید_تجهیزات_پارکینگی #نصب_تجهیزات_پارکینگ #نصب_تجهیزات_پارکینگی #مجهز_نمودن_پارکینگ

#قیمت_تجهیزات_پارکینگ #قیمت_تجهیزات_پارکینگی #انجام_تجهیزات_پارکینگ #انجام_تجهیزات_پارکینگی

#امور_تجهیز_پارکینگ #امور_تجهیزات_پارکینگ #امور_تجهیزات_پارکینگی #تجهیز_پارکینگ_شما

#تجهیزات_پارکینگ_قیمت #تجهیزات_پارکینگی_قیمت #تجهیزات_پارکینگ_نصب #تجهیزات_پارکینگی_نصب

#تجهیزات_پارکینگ_فروش #تجهیزات_پارکینگی_فروش #تجهیزات_پارکینگ_ارائه #تجهیزات_پارکینگی_ارائه

#تجهیزات_پارکینگ_عرضه #تجهیزات_پارکینگی_عرضه #تجهیزات_پارکینگ_پخش #تجهیزات_پارکینگی_پخش

#Parking_equipment #Equip_parking #traffic_equipment #Safety_Equipment #Road_equipment

#Parking_Products #Traffic_Barrels #Traffic_cylinder #Parking_Accessories #Karastoper #Tehran

#Column_Protector #Parking_Lock #Accordion_strap #Traffic_cone #Five_plastic_gear #Iran

#Glittering_dummy #High_powered_robot #Convex_traffic_mirror #Epoxy_Parking #Plastic_Stud

#Parking_divider #Rubber_accelerator #Plastic_accelerator #Cat’s_Eye #Cast_iron_stud #X_Ray

#traffic_light #Flashing_light_220 #Ripiter_lights #Ceremonial_base #Car_stop #Lighted_baton

#Manual_stop #LED_Panel #Round_acetate #Oval_Acetate #Wall_Bumpers #Colum_ bumpers

#Wall_protector #Remote_parking_parking_lock #Manual_parking_lock #Sand_and_salt_tank

#Aluminum_step_brake #Abrasive_Stair_Brake #Tank_Casino #Two_dimensional_colorful_dummy

#Tableau_stand #Conical_Head_Panel #Three_dimensional_jigsaw_puzzle #Traffic_button

#Traffic_Park #contact_us #Completed_projects #Convex_Mirror #about_us #our_services

 

#پارکترافیک #فروشگاهپارکترافیک #کیانتجهیزپایدار #تجهیزاتپارکینگ #تجهیزاتپارکینگی #تجهیزپارکینگ #تجهیزاتترافیکی #تجهیزاتایمنی #تجهیزاتجادهای #فروشگاهتجهیزاتپارکینگ #فروشگاهتجهیزاتترافیکی #تجهیزصفرتاصدپارکینگ #نمایشگاهتجهیزاتپارکینگ #نمایشگاهداعمی #نمایشگاهپارکترافیک #بهترینفروشنده #بهترینقیمت #بهترینکیفیت #فروشنده  #فروشفوری  #فروشویژه  #ایران  #مجهزنمودنپارکینگ  #مجهزکردنپارکینگ

#تقسیمکنندهپارکینگ #جداکنندهپارکینگ #جداکننده #تقسیمکننده #متوقفکنندهخودرو #کاراستوپر #کاراستاپر #سرعتگیر #سرعنگیرلاستیکی #سرعتگیرپلاستیکی #سیستمهوشمندپارکینگ #ضربهگیردیوار #والگارد  #ضربهگیرستون  #کرنرگارد  #کورنرگارد #راهبندالکترونیکی #راهبند #قفلپارکینگ #پارکینگلاک #خطکشیپارکینگ #رنگامیزیپارکینگ #ضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگی  #سطحضدلغزش #ضدلغزندگیرمپپارکینگ #تابلوهاوعلائماضطراری  #تابلوهایاضطراری  #علائماضطراری #کفپوشاپوکسی #نبشیوترمزپله  #نبشیپله  #نبشیپلهالومینیومی #ترمزپله  #ترمزپلهسنبادهای #پادریآلومینیومی  #پادری #آینهمحدب  #اینه  #اجراکفپوشاپوکسی

#چراغ  #چراغراهنمایی #چشمگربهای  #چشمببری #پایهتابلوترافیکی #استوانهترافیکی #سیلندرترافیکی #مخروطترافیکی  #کلهقندی #بشکهایمنی #بشکه #بشکهترافیکی #نیوجرسیترافیکی  #نیوجرسی #کاشنتانک #گلمیخترافیکی #گلمیخ #گلمیخسولار #چشمگربهایترافیکی #موانعفلزیترافیکی #موانعفلزی #گاردریلجادهای  #گاردریل #تابلوهایترافیکی #تابلوهایجادهای #دندهپنجپلاستیکی  #دندهپنج #استاتها  #استات  #استاتگرد  #استاتمربع  #استاتبیضی #بولاردترافیکی  #بولارد

#باطومچراغدار #آدمکپرچمزن #رباتپرچمزن  #رباطپرچمزن #پیچتلگرافیوواشر  #پیچتلگرافی  #تابلویایستدستی  #آینهبازرسی #زنجیرپلاستیکی   #راکتبازرسیبدنی  #راکتبازرسی  #باطومایکسری #میخفرش #هوزرمپ #مخزن شنونمک #قفلچرخ #هرمنوبتدهی #پایهسهوجهی

#parktraffic  #parktrafficstore  #kiyantajhizpaydar  #parkingequipment  #trafficequipment  #safetyequipment  #roadequipment  #parkingequipmentstore  #trafficequipmentstore  #bestseller  #bestprice  #bestquality

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 4 =