مخروط ترافیکی traffic cone

امتیاز دهید

کله قندی ترافیکی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد ، یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید . این محصول در انواع مختلفی تولید می گردد . مانع ترافیکی کله قندی ( مخروط ترافیکی ) به منظور محدود کردن تردد ، علامت گذاری مسیر ، تفکیک راه ، هشدار به رانندگان ، علامت گذاری محدوده ی فعالیت کارگران و بسیاری موارد بی شمار دیگر کاربرد دارد .

انواع مخروط ترافیکی باید رنگی هشدار دهنده و جالب توجه داشته باشند . قیمت کله قندی ترافیکی بسیار مقرون به صرفه می باشد و برای داشتن انتخابی عالی ، باید ملاک های استاندارد داشته باشید .

برای برقراری و افزایش ایمنی راه و جاده ها از انواع وسایل هشدار دهنده‌ استفاده می‌شود . مخروط‌ های ترافیکی نمونه‌ای از تجهیزات ترافیکی هستند که وظیفه ی هشدار و برقراری ایمنی در مکان های مختلف عمومی و خصوصی را بر عهده دارند .

مخروط ترافیکی در میان کاربران به نام های گوناگونی شناخته می شود ، از جمله : کله قندی ترافیکی یا پلاستیکی ، مانع کله قندی ، قندیل ، مخروط ایمنی و … .

همان‌طور که از نام مخروط‌ مشخص است ، این محصول ظاهری مخروطی شکل دارد . مخروط‌ ها دارای سطح مقطع بزرگ و پایه ای محکم در قسمت پایینی هستند ، که قابلیت ایستایی مناسبی به آن‌ها می‌بخشد و کاربر را قادر می‌سازد بر روی سطوح شیب ‌دار نیز از آن‌ها استفاده کند .

مخروط های ترافیکی حتی بدون استفاده از پیچ و رول پلاک هم قابل استفاده بوده و بر روی سطح زمین قرار می گیرند .

کله قندی ترافیکی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد ، یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید .

اين تجهیزات ترافیکی و ایمنی را مي توان به صورت موقتی در معابر و جاده ها قرار داد . از جمله کاربرد های آن می توان به این موارد اشاره کرد : محدود کردن و هدایت تردد در خيابان ها و بزرگراه ها ، ادغام مسیرهای مختلف به یکدیگر و یا جدا سازی راه ها و علامت گذاری مسیر ، نظارت بر ترافيک ، هشدار به رانندگان ، علامت گذاری محدوده ی فعالیت کارگران و بسیاری از موارد بی شمار دیگر .

استفاده از تمام تجهیزات ترافیکی در جهت حفظ ایمنی در مکان های مختلف ، هم برای رانندگان و سرنشینان و هم برای امنیت و هشدار به عابران پیاده لازم و ضروری است .

همچنین به دلیل بی توجهی بعضی از شهروندان به وجود تابلو پارک ممنوع و برای مشخص کرن حریم شخصی ، استفاده از مخروط ایمنی امری اجتناب ناپذیر است .

کله قندی ترافیکی را می توان در محیط های باز و بسته نظیر اماکن عمومی و خصوصی ، همچون پارکینگ های عمومی ، مقابل درب ساختمان ها ، نمایشگاه های خودرو  و …  استفاده کرد .

به دلیل نوع کاربرد کله قندی ترافیکی به آن مانع کله قندی نیز می گویند و همانطور که می دانید کله قندی ترافیکی از دسته تجهیزات ترافیکی و از نوع جدا کننده ها به شمار می آید .

تولید مخروط های ترافیکی مطابق با استاندارد های جهانی صورت گرفته تا محصولی با بهترین کیفیت ارائه گردد . مخروط ترافیکی تهیه شده از مواد پلیمری  پی وی سی  بوده که دارای آنتی یو وی ، آنتی اکسیدانت و آنتی استاتیک است ، که این مواد خاصیت انعطاف پذیری و مقاومت مخروط را چندین برابر نموده است .

ساختار پلاستیکی نرم و قابل انعطاف‌ نکته‌ای مثبت برای مخروط‌ ها محسوب می‌شود ، زیرا ممکن است مورد اصابت وسایل نقلیه قرار گیرند و این ویژگی آسیب دیدن آن‌ها و وسایل نقلیه را به حداقل می‌رساند .

مواد پلی یورتان و ثابت کننده های   uv   به کار رفته در تولید مخروط های ترافیکی باعث می شود تا رنگ ، کیفیت و خاصیت انعطاف پذیری مخروطی ترافیکی در دراز مدت و در تمامی موقعیت های آب و هوایی و اثرات جوی و یووی خورشید به صورت پایدار باقی بماند .

انواع مخروط ترافیکی باید رنگی هشدار دهنده و جالب توجه داشته باشند ، همچنین قسمتی از بالای مخروط با شبرنگ نوع مهندسی پوشیده شده است . رنگ های روشن به کار رفته باعث می شود تا کله قندی ترافیکی از فواصل دور قابل رویت می باشد .

به دلیل کیفیت مناسب شبرنگ ( مراقب باشید حتما شبرنگ باشند نه روز رنگ ) استفاده شده ، این محصول در مقابل آفتاب و یا نور مصنوعی انعکاس و بازتاب خوبی دارد و توجه رانندگان خودرو ، سرنشینان و عابران را به خود جلب می کند .

شبرنگ ترافیکی استفاده شده از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و ماندگاری و دوام زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی و شرایط مختلف محیطی دارد .

مخروط های ترافيكي کالاهایی همه کاره مي باشند ، كه با انواع مختلفی از وسایل ايمنی جاده مثل مدل های مختلف موانع ترافیکی و بلوكه هاي جاده ای ، زنجيرهای پلاستيکی ، شبرنگ های ايمنی ، صفحات پيام و پرچم قابلیت سازگاری دارد .

کله قندی ترافیکی برحسب نیاز، در اندازه های گوناگون ( کله قندی کف لاستیکی  1  متری ،  75  و  55  سانتیمتری ) و انواع مختلفی  ( کله قندی ترافیکی ژله ای ، حلقه دار ، قلاب دار ، تاشو و … )  تولید و استفاده می شوند  .

مخروط ترافیکی کف لاستیکی حلقه دار  ۵۵  سانتیمتری که به کله قندی نیز شهرت دارد با بدنه ی بسیار نرم و انطاف پذیر به خوبی ضربات وارده  را  تحمل کرده و درعین حال به بدنه ماشین ها صدمه وارد نمی کند .

این مخروط کف لاستیکی از جنس   pvc   ، مجهز به نوار شبرنگ و در فرآیند ساخت آن از مواد  Anti Uv   استفاده شده است . مواد  Anti UV   سبب می گردند تا این مخروط کف لاستیکی در شرایط جوی با تابش شدید نور خورشید ، اشعه ی ماورابنفش خورشید را به راحتی تحمل نموده و دچار رنگ پریدگی نگردد .

از مخروط های ترافیکی برای علامت گذاری موقتی مسیرها وهمچنین تفکیک راه نیز استفاده می گردد . مخروط ترافیکی فوق گزینه ای مناسب برای هدایت ترافیک در خیابان ها و تفکیک موقتی مسیر می باشد .

مخروط های ترافیکی با قابلیت جا به جایی آسان و وزن مناسب و حالت هشدار دهنده ای که دارد بهترین گزینه برای محدود سازی و تفکیک موقتی مسیر است .

 

 

#پارکترافیک #فروشگاهپارکترافیک #کیانتجهیزپایدار #تجهیزاتپارکینگ #تجهیزاتپارکینگی #تجهیزپارکینگ #تجهیزاتترافیکی #تجهیزاتایمنی #تجهیزاتجادهای #فروشگاهتجهیزاتپارکینگ #فروشگاهتجهیزاتترافیکی #تجهیزصفرتاصدپارکینگ #نمایشگاهتجهیزاتپارکینگ #نمایشگاهداعمی #نمایشگاهپارکترافیک #بهترینفروشنده #بهترینقیمت #بهترینکیفیت #فروشنده  #فروشفوری  #فروشویژه  #ایران  #مجهزنمودنپارکینگ  #مجهزکردنپارکینگ

#تقسیمکنندهپارکینگ #جداکنندهپارکینگ #جداکننده #تقسیمکننده #متوقفکنندهخودرو #کاراستوپر #کاراستاپر #سرعتگیر #سرعنگیرلاستیکی #سرعتگیرپلاستیکی #سیستمهوشمندپارکینگ #ضربهگیردیوار #والگارد  #ضربهگیرستون  #کرنرگارد  #کورنرگارد #راهبندالکترونیکی #راهبند #قفلپارکینگ #پارکینگلاک #خطکشیپارکینگ #رنگامیزیپارکینگ #ضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگی  #سطحضدلغزش #ضدلغزندگیرمپپارکینگ #تابلوهاوعلائماضطراری  #تابلوهایاضطراری  #علائماضطراری #کفپوشاپوکسی #نبشیوترمزپله  #نبشیپله  #نبشیپلهالومینیومی #ترمزپله  #ترمزپلهسنبادهای #پادریآلومینیومی  #پادری #آینهمحدب  #اینه  #اجراکفپوشاپوکسی

#چراغ  #چراغراهنمایی #چشمگربهای  #چشمببری #پایهتابلوترافیکی #استوانهترافیکی #سیلندرترافیکی #مخروطترافیکی  #کلهقندی #بشکهایمنی #بشکه #بشکهترافیکی #نیوجرسیترافیکی  #نیوجرسی #کاشنتانک #گلمیخترافیکی #گلمیخ #گلمیخسولار #چشمگربهایترافیکی #موانعفلزیترافیکی #موانعفلزی #گاردریلجادهای  #گاردریل #تابلوهایترافیکی #تابلوهایجادهای #دندهپنجپلاستیکی  #دندهپنج #استاتها  #استات  #استاتگرد  #استاتمربع  #استاتبیضی #بولاردترافیکی  #بولارد

#باطومچراغدار #آدمکپرچمزن #رباتپرچمزن  #رباطپرچمزن #پیچتلگرافیوواشر  #پیچتلگرافی  #تابلویایستدستی  #آینهبازرسی #زنجیرپلاستیکی   #راکتبازرسیبدنی  #راکتبازرسی  #باطومایکسری #میخفرش #هوزرمپ #مخزن شنونمک #قفلچرخ #هرمنوبتدهی #پایهسهوجهی

#parktraffic  #parktrafficstore  #kiyantajhizpaydar  #parkingequipment  #trafficequipment  #safetyequipment  #roadequipment  #parkingequipmentstore  #trafficequipmentstore  #bestseller  #bestprice  #bestquality

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 7 =