ضربه گیر ستون corner guard

امتیاز دهید

محافظ ستون لاستیکی ( ضربه گیر ستون ) راهکاری با دوام و مقرون به صرفه جهت پیشگیری از آسیب هایی چون سایش ، ضربه ، برخوردهای ناشی از عدم دید کافی  و همچنین کاهش معضلات و خسارات در پارکینگ ها بشمار می رود که به حفاظت از زیرساخت ها و ایمنی وسایل نقلیه در پارکینگ ها کمک شایانی می کند.

محافظ ستون لاستیکی و یا همان ضربه گیر ستون لاستیکی یکی از ملزومات وتجهیزات ایمنی پارکینگ محسوب می گردد که در پارکینگ ها بر روی ستون نصب شده و از آسیب دیدن خودرو  و ستون پارکینگ در هنگام برخورد ، جلوگیری می کند .

شکل ظاهری محافظ ستون ( ضربه گیر ستون پارکینگ )  مانند نبشی بوده که از هر سمت ، 8 سانت از ستون را پوشش می دهد .

ضربه گیر های ستون پارکینگ ( محافظ ستون ) در شاخه های یک متری و آماده ی نصب ارائه  می شوند .

در تولید ضربه گیر ستون پارکینگ ( محافظ ستون پارکینگ ) از بهترین جنس لاستیک طبیعی یعنی لاستیک  SBR  استفاده شده است که در هر نوع شرایط طبیعی مانند تابش نور آفتاب ، بارش بارندگی ، سرما و گرما و… شکل ظاهری خود را از دست نداده و هیچ تغییری در آن رخ نمی دهد .

این باعث می شود که عمر مفید محافظ ستون های پارکینگ ( ضربه گیر ستون پارکینگ ) ,  فوق العاده بالا بوده و از مقاوت خمشی و سایشی منحصر به فردی برخوردار باشند .

همان طور که می دانید وجود علائم ایمنی در پارکینگ ها یک امر ضروری است . به همین منظور شرکت پارک ترافیک در قسمت جلویی ضربه گیر ستون پارکینگ ( محافظ ستون پارکینگ ) ، نوار های شبرنگی تعبیه کرده است تا در هنگام تاریکی نقش خود را در پارکینگ به خوبی به عنوان یک هشدار دهنده عمل نماید .

نصب و اجرای محافظ ستون پارکینگ ( ضربه گیر ستون پارکینگ ) به دو روش صورت می گیرد , هم می توان محافظ ستون های پارکینگ را به وسیله ی پیچ و رول پلاک به ستون های پارکینگ متصل کرد و هم می توان آن ها را با استفاده از چسب های مخصوص بر روی ستون پارکینگ مهار نمود .

در هر دو روش ضربه گیرهای ستون ( محافظ ستون پارکینگ ) از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار هستند .

تجهیزات ایمنی پارکینگ شرکت پارک ترافیک با کیفیت بالا تولید شده و دارای عمر طولانی می باشند .

از ضربه گیر ستون پارکینگ ( محافظ ستون پارکینگ ) می توان برای نصب موقت و یا دائمی در فضاهای پارکینگی استفاده کرد .

بی نیاز از صرف هزینه های تعمیر و نگهداری می باشند .

بر روی ضربه گیر ستون پارکینگ {  محافظ ستون پارکینگ  }  نوار انعکاسی مرغوب تعبیه شده است که با شدت بالا ، به ویژه در شب ، باعث افزایش دید می شود و راهنمایی مطمئن برای فضاهای دارای نقاط ضعف نورپردازی در پارکینگ محسوب می گردد .

محافظ ستون پارکینگ {  ضربه گیر ستون پارکینگ  } در دو نوع و اندازه  80  و  90  سانتی متری عرضه می شود .

محافظ ستون پارکینگ {  ضربه گیر ستون پارکینگ  }  80  سانتیمتری از گروه تجهیزات پارکینگی ، شامل نوارهای زرد بازتابنده برای افزایش قابلیت دید در شب می باشد .

همچنین کالایی مقرون به صرفه است که با نصب این قطعه ( محافظ ستون پارکینگ ) بر روی ستون ها و داخل پارکینگ در صورت برخورد  خودرو با ستون پارکینگ ، ایمنی را با به حداقل رساندن آسیب به خودرو تامین کرده و هم وسعت دید در داخل پارکینگ را بالا می برد .

کرنر گارد { محافظ ستون پارکینگ  }  80  سانتی لاستیکی ، ایده آل برای استفاده در سازه های پارکینگ ، ساختمان های صنعتی و تجاری جهت محافظت از گوشه ها و ستون های ساختمان هستند که توسط اتومبیل ها آسیب پذیر می باشند .

ضربه گیر ستون پارکینگ ( محافظ ستون پارکینگ ) به طور گسترده ای در پارکینگ های مدرن چند منظوره مورد استفاده قرار می گیرند .

محافظ ستون پارکینگ ( ضربه گیر ستون پارکینگ ) همچنین برای دیوارهای داخلی و خارجی و ستون ها در کارخانجات یا انبارها و در محدوه اطراف اسکله های بارگذاری ، کاربرد ویژه ای دارند .

روش نصب ضربه گیر ستون پارکینگ ( محافظ ستون پارکینگ ) که یکی از مهمترین لوازم پارکینگ محسوب می شود ؛  بسیار ساده می باشد و بسته به جنس ستون پارکینگ یکی از روش های :

پیچ و رول پلاک ، چسب و یا تفنگ هیلتی یا میخکوب انتخاب می شود .

معمولا محافظ ستون های پارکینگ ( ضربه گیر ستون پارکینگ ) را در ارتفاع  30  الی  40  سانتی متری از سطح زمین ، بر روی ستون ها و کنج های لبه دار پارکینگ ، نصب می نمایند .

 

 

#پارکترافیک #فروشگاهپارکترافیک #کیانتجهیزپایدار #تجهیزاتپارکینگ #تجهیزاتپارکینگی #تجهیزپارکینگ #تجهیزاتترافیکی #تجهیزاتایمنی #تجهیزاتجادهای #فروشگاهتجهیزاتپارکینگ #فروشگاهتجهیزاتترافیکی #تجهیزصفرتاصدپارکینگ #نمایشگاهتجهیزاتپارکینگ #نمایشگاهداعمی #نمایشگاهپارکترافیک #بهترینفروشنده #بهترینقیمت #بهترینکیفیت #فروشنده  #فروشفوری  #فروشویژه  #ایران  #مجهزنمودنپارکینگ  #مجهزکردنپارکینگ

#تقسیمکنندهپارکینگ #جداکنندهپارکینگ #جداکننده #تقسیمکننده #متوقفکنندهخودرو #کاراستوپر #کاراستاپر #سرعتگیر #سرعنگیرلاستیکی #سرعتگیرپلاستیکی #سیستمهوشمندپارکینگ #ضربهگیردیوار #والگارد  #ضربهگیرستون  #کرنرگارد  #کورنرگارد #راهبندالکترونیکی #راهبند #قفلپارکینگ #پارکینگلاک #خطکشیپارکینگ #رنگامیزیپارکینگ #ضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگی  #سطحضدلغزش #ضدلغزندگیرمپپارکینگ #تابلوهاوعلائماضطراری  #تابلوهایاضطراری  #علائماضطراری #کفپوشاپوکسی #نبشیوترمزپله  #نبشیپله  #نبشیپلهالومینیومی #ترمزپله  #ترمزپلهسنبادهای #پادریآلومینیومی  #پادری #آینهمحدب  #اینه  #اجراکفپوشاپوکسی

#چراغ  #چراغراهنمایی #چشمگربهای  #چشمببری #پایهتابلوترافیکی #استوانهترافیکی #سیلندرترافیکی #مخروطترافیکی  #کلهقندی #بشکهایمنی #بشکه #بشکهترافیکی #نیوجرسیترافیکی  #نیوجرسی #کاشنتانک #گلمیخترافیکی #گلمیخ #گلمیخسولار #چشمگربهایترافیکی #موانعفلزیترافیکی #موانعفلزی #گاردریلجادهای  #گاردریل #تابلوهایترافیکی #تابلوهایجادهای #دندهپنجپلاستیکی  #دندهپنج #استاتها  #استات  #استاتگرد  #استاتمربع  #استاتبیضی #بولاردترافیکی  #بولارد

#باطومچراغدار #آدمکپرچمزن #رباتپرچمزن  #رباطپرچمزن #پیچتلگرافیوواشر  #پیچتلگرافی  #تابلویایستدستی  #آینهبازرسی #زنجیرپلاستیکی   #راکتبازرسیبدنی  #راکتبازرسی  #باطومایکسری #میخفرش #هوزرمپ #مخزن شنونمک #قفلچرخ #هرمنوبتدهی #پایهسهوجهی

#parktraffic  #parktrafficstore  #kiyantajhizpaydar  #parkingequipment  #trafficequipment  #safetyequipment  #roadequipment  #parkingequipmentstore  #trafficequipmentstore  #bestseller  #bestprice  #bestquality

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + سیزده =