امتیاز دهید

 

ترمز پله نام محصولی است که در قسمت جلویی پله ها قرار گرفته و علاوه بر بخشیدن جلوه ی بسیار زیبا و شیک و مدرن به پله ها و ساختمان ، در هنگام رفت و آمد ، از بروز حوادثی مانند لیز خوردن و صدمه دیدن افراد جلوگیری می نماید .

لیز خوردن در هنگام ورود به ساختمان به یک مشکل اساسی و گاها همراه با خسارات جبران ناپذیر تبدیل شده است .

معمولا پله های بیرونی به دلیل اینکه در معرض بارش باران و برف هستند اغلب اوقات لیز و لغزنده می باشند که باعث بروز حوادث مخصوصا برای افراد کم توان و مسن می شود .

خطرات ناشی از این لیز خوردن به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست ولی می توان با انجام اقدامات ساده این خطرات را به حداقل رساند .

یکی از این راهکارها تیشه ای کردن سنگ است ؛ اما این روش خود باعث جمع شدن آب در این نواحی شده و در هنگام یخ زدگی باعث لیز شدن پله می شود .

بهترین گزینه و روش برای ایمن کردن هرچه بیشتر پله ، استفاده از ترمز پله می باشد که علاوه بر جلوگیری از لیز خوردن و ایجاد اصطکاک و فرسایش ، باعث بخشیدن جلوه ی زیبا و شکیل به پله و ساختمان می گردد .

همان طور که گفته شد ترمز پله قسمت جلویی پله ها رو می پوشاند زیرا در هنگام رفت و آمد از پله های ساختمان ، پا در قسمت جلویی پله قرار می گیرد ، به عبارت دیگر منشا اصلی خطرات ناشی از لیز خوردن افراد از پله ها ، مربوط به بخش جلویی پله ها می شود .

با نصب و اجرای ترمز پله در پله ها ، این خطرات تقریبا به صفر تبدیل می شود .

ترمز پله های شرکت پارک ترافیک به گروه ها و دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه به شرح مختصری از گروه ها و مدل های مختلف ترمز پله ها می پردازیم .

به طور خلاصه تقسیم بندی ترمز پله ها بر اساس محدودیت اجرایی و بیرونی و یا داخلی بودن فضای اجرایی به دو دسته ی کلی آلومینیومی و پشت چسب دار تقسیم می شوند که هر یک شامل مدل های گوناگونی هستند .

در گروه ترمز پله های آلومینیومی ، همان طور که از اسم آن ها مشخص است , ترمز پله ها دارای شاسی آلومینیومی بوده و اغلب مناسب شرایط بیرونی و جوی می باشند .

در ترمز پله آلومینیومی قسمت جلویی محصول ، به صورت نبشی ، گرد و یا زاویه دار بوده که علاوه بر پوشاندن قسمت جلویی پله و محافظت از لبه ی سنگ ، باعث بالا رفتن دوام و ماندگاری و استحکام ترمز پله نیز می شود .

از مرسوم ترین مدل ترمز پله آلومینیومی می توان به ترمز پله آلومینیومی دو کانال اشاره نمود که به دلیل پوشاندن سطح مقطع بیشتری از پله ، تنوع در رنگ بندی ، قیمت مقرون به صرفه ، وجود نوار شب تاب و…. بسیار مورد توجه مشتریان عزیز قرار گرفته است .

دلیل متناسب بودن ترمز پله های آلومینیومی برای محیط های بیرونی ، نحوه ی نصب و مهار شدن ترمز پله می باشد .

در نصب ترمز پله آلومینیومی معمولا از چسب های ضد آب و یا پیچ استفاده شده که در شرایط جوی طبیعی ، به خصوص بارندگی ، ترمز پله هیچ آسیبی نبیند و به اصلاح دچار شل شدگی نشود .

در خصوص ترمز پله های پشت چسب دار نیز باید گفت که شامل چندین دسته ی متنوع می باشند . همان طور که اسم آنها مشخص می باشد به صورت پشت چسب دار بوده و آماده ی نصب می باشند .

برای اجرای این دسته ترمز پله ها نیز کافیست پس از تمیز کردن محل اجرای ترمز پله ، لیبل چسب را جدا کرده و ترمز پله را در محل مورد نظر قرار دهید .

ترمزپله های گروه پارک ترافیک به نام های زیادی از جمله ترمز پله ، لب پله ، استپ پله ، سر پله ، ضد لغزش ، ترمز گیر پله ، نوار ترمز پله ، نوار ضد لغزش و…  مرسوم هستند .

این ترمز پله غیر سایشی که با نام ترمز پله نیز معرفی می گردد ترکیبی از صفحه دو نوار لاستیکی و شاسی آلومینیومی است . ترمز پله غیر سایشی  محصولی کاربردی ساخته شده از صفحه آلومینیومی درجه یک با نوارهای با رنگ بندی متنوع از جنس  PVC  شیاردار با کیفیت است ، از این رو ترمز پله آلومینیومی دوبل برای تردد در مکان های خارجی و محیط های باز کاربرد ویژه ای دارد. ترمز پله غیر سایشی  براحتی بر روی انواع کفپوش های چوبی ، لمینت و کاشی و سرامیک با استفاده از چسب قابل نصب می باشد .

همچنین به دلیل وجود نوار شب تاب در قسمت میانی ترمز پله دید مناسب در هنگام تاریکی و یا محیط های کم را فراهم آورده و پله ها را بخوبی قابل رویت می گردانند .

ترمز پله آلومینیومی ارائه شده حدود  8  سانت از سطح لبه پله را پوشش می دهد و مناسب برای مکان های پر تردد به منظور جلوگیری از لغزش و سر خوردن از پله ها محسوب می شوند .

ترمز پله آلومینیومی مدل جدید ترمز پله ها می باشد که شباهت خیلی زیادی به ترمز پله آلومینیومی دوبل دارد با این تفاوت که در ترمز پله دوبل تخت ، لبه ی جلویی یا همان لبه ی کروی ، حذف شده و به شکل یک نوار تخت 9   سانتی متری ، قسمت جلویی و لب پله را می پوشاند .

قسمت رویه ی ترمز پله آلومینیومی دوبل تخت از دو ردیف  pvc  شیاردار پوشش می خورد که به صورت عاج دار بوده و اصطکاک و فرسایش فوق العاده مناسبی را ایجاد کرده و به خوبی نقش خود را به عنوان یک ضد لغزش افراد ، ایفا می کند  pvc  روی ترمز پله در رنگ های مختلفی آماده می باشد که به صورت کاملا سلیقه ای می تواند در انواع رنگ های مختلف ، چه به صورت تک رنگ و یا به صورت ترکیبی از رنگ های موجود ، اجرا گردد .

برای قسمت فوقانی ترمز پله آلومینیومی دوبل تخت و یا همان لب پله آلومینیومی دوبل تخت ، نوار شب تاب فسفری اجرا شده است تا نور را در خود ذخیره کرده و در هنگام تاریکی مطلق و شرایط اضطراری به خوبی پله ها را نمایان کند .

این ترمز پله ها مخصوص فضاهای بیرونی و داخلی با تردد بالا می باشند . در ساخت شاسی اصلی ترمز پله آلومینیومی دوبل تخت , از آلومینیوم  6063  آنادایز شده استفاده شده است تا در شرایط جوی طبیعی هیچ اتفاق و تغییری در ساختار آن رخ نداده و به خوبی به عنوان یک محصول مقاوم عمل نماید .

اجرای ترمز پله آلومینیومی دوبل تخت نیز همانند ترمز پله آلومنیومی دو کانال و تک کانال ، به دو صورت پیچ و چسب ، صورت گرفته که کاملا سلیقه ای می باشد . در محل هایی که محدودیتی برای سوراخ کردن کف و محل نصب ترمز پله آلومینیومی دوبل تخت وجود نداشته باشد ، بهتر است که اجرای ترمز پله آلومینیومی دوبل تخت با استفاده از پیچ صورت گرفته و در محل هایی که محدودیت نصب و عدم تغییرات در کف وجود دارد ، بهتر است مهار کردن لب پله با استفاده از چسب های مخصوص و ضد آب صورت گیرد.

مبنای محاسبه قیمت ترمز پله آلومینیومی دوبل تخت و یا همان لب پله دوبل تخت آلومینیومی به صورت متر طول است و تمامی ابعاد و اندازه های دریافتی به صورت سفارش ساخت می باشد .

 

 

#پارکترافیک #فروشگاهپارکترافیک #کیانتجهیزپایدار #تجهیزاتپارکینگ #تجهیزاتپارکینگی #تجهیزپارکینگ #تجهیزاتترافیکی #تجهیزاتایمنی #تجهیزاتجادهای #فروشگاهتجهیزاتپارکینگ #فروشگاهتجهیزاتترافیکی #تجهیزصفرتاصدپارکینگ #نمایشگاهتجهیزاتپارکینگ #نمایشگاهداعمی #نمایشگاهپارکترافیک #بهترینفروشنده #بهترینقیمت #بهترینکیفیت #فروشنده  #فروشفوری  #فروشویژه  #ایران  #مجهزنمودنپارکینگ  #مجهزکردنپارکینگ

#تقسیمکنندهپارکینگ #جداکنندهپارکینگ #جداکننده #تقسیمکننده #متوقفکنندهخودرو #کاراستوپر #کاراستاپر #سرعتگیر #سرعنگیرلاستیکی #سرعتگیرپلاستیکی #سیستمهوشمندپارکینگ #ضربهگیردیوار #والگارد  #ضربهگیرستون  #کرنرگارد  #کورنرگارد #راهبندالکترونیکی #راهبند #قفلپارکینگ #پارکینگلاک #خطکشیپارکینگ #رنگامیزیپارکینگ #ضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگی  #سطحضدلغزش #ضدلغزندگیرمپپارکینگ #تابلوهاوعلائماضطراری  #تابلوهایاضطراری  #علائماضطراری #کفپوشاپوکسی #نبشیوترمزپله  #نبشیپله  #نبشیپلهالومینیومی #ترمزپله  #ترمزپلهسنبادهای #پادریآلومینیومی  #پادری #آینهمحدب  #اینه  #اجراکفپوشاپوکسی

#چراغ  #چراغراهنمایی #چشمگربهای  #چشمببری #پایهتابلوترافیکی #استوانهترافیکی #سیلندرترافیکی #مخروطترافیکی  #کلهقندی #بشکهایمنی #بشکه #بشکهترافیکی #نیوجرسیترافیکی  #نیوجرسی #کاشنتانک #گلمیخترافیکی #گلمیخ #گلمیخسولار #چشمگربهایترافیکی #موانعفلزیترافیکی #موانعفلزی #گاردریلجادهای  #گاردریل #تابلوهایترافیکی #تابلوهایجادهای #دندهپنجپلاستیکی  #دندهپنج #استاتها  #استات  #استاتگرد  #استاتمربع  #استاتبیضی #بولاردترافیکی  #بولارد

#باطومچراغدار #آدمکپرچمزن #رباتپرچمزن  #رباطپرچمزن #پیچتلگرافیوواشر  #پیچتلگرافی  #تابلویایستدستی  #آینهبازرسی #زنجیرپلاستیکی   #راکتبازرسیبدنی  #راکتبازرسی  #باطومایکسری #میخفرش #هوزرمپ #مخزن شنونمک #قفلچرخ #هرمنوبتدهی #پایهسهوجهی

#parktraffic  #parktrafficstore  #kiyantajhizpaydar  #parkingequipment  #trafficequipment  #safetyequipment  #roadequipment  #parkingequipmentstore  #trafficequipmentstore  #bestseller  #bestprice  #bestquality

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =