متوقف کننده خودرو car stopper

امتیاز دهید

برای پایان دادن به معضلات و مشکلاتی نظیر پارک نادرست خودرو توسط راننده و ایجاد مزاحمت برای پارکینگ های جلویی ، همچنین برخورد ماشین با دیوار روبرویی یا خودروهای مجاور در هنگام پارک ،  استفاده از متوقف کننده خودرو  برای تفکیک هر قطعه پارکینگ و  ایجاد آراستگی راه حلی کاربردی است .

این محصولات که با نام کار استوپر ( متوقف کننده خودرو ) نیز شناخته شده اند ، قطعاتی از جنس لاستیک مقاوم هستند که دوام و کیفیت بالایی در برابر تحمل ضربه ، فشار و عوامل جوی از خود نشان می دهند از اینرو عمر بالایی داشته و دارای صرفه اقتصادی می باشند .

متوقف کننده لاستیکی چند منظوره ( کار استاپر ) ، همچنین کاربردی ویژه برای کاهش سرعت وسایل نقلیه و یا تعیین مناطق مجاز برای رانندگی دارد که جایگزین مناسبی برای دیوار کشی و یا خط کشی های نامطمئن محسوب می گردد .

متوقف کننده ها ( کار استوپر )  در  2  نوع شیبدار با ابعاد  50  سانتی و ساده با ابعاد  50  سانتی و  200  سانتی ، تولید و در بازار موجود می باشند .

متوقف کننده خودرو ( کار استاپر )  که از جمله محصولات پر طرفدار گروه تجهیزات پارکینگی  محسوب می شود .  متوقف کننده خودرو  200  سانتیمتری محصولی است ساخته شده از لاستیک با کیفیت ، در سایز با طول  1  و  2  متر که جهت نصب در محیط های پارکینگ تولید و عرضه می شود .

از ویژگی های متوقف کننده خودرو ( کار استوپر )  می توان به استحکام بسیار بالا و نصب ساده این مدل که با استفاده از پیچ و رول پلاک انجام می گیرد اشاره داشت .

همچنین بر روی متوقف کننده خودرو  200  سانتیمتری  شبرنگ های با کیفیتی تعبیه شده است که دید در شب و مناطق کور را برای رانندگان آسان می نماید .

این قطعات که با عنوان  Divider  یا تقسیم کننده پارکینگ نیز شناخته شده می باشند ، به شما کمک می کنند تا علاوه بر برقراری نظم و ایجاد آراستگی در پارکینگ ، محدوده هر پارکینگ را نیز به صورت مشخص از پارکینگ های مجاور جدا نمایید .

متوقف کننده های خودرو ( کار استاپر ها ) توسط پیچ بر روی زمین نصب می شوند ؛ به این صورت که ابتدا دو سوراخ در زمین تعبیه شده و سپس با پیچ و رول پلاک در زمین مهار می شوند .

 

ویژگی ها

  • متوقف کننده‌ی چرخ خودرو با ظرفیت تحمل 50  تن ، مناسب برای هر شرایط آب  و هوایی ، قابل نصب بر روی آسفالت ، بتن ، سنگ .
  • متوقف کننده‌های ما به شما این امکان را می‌دهند که در هر زمانی به بهترین و راحت‌ترین شکل ممکن خودروی خود را در پارکینگ یا گاراژ خود پارک کنید .
  • مناسب برای هر گونه اتومبیل سدان ، اس یو وی ، ون ، کامیونت .
  • قابل نصب در هر گونه سطحی با توجه به روش نصب ( پیچ و رول پلاک ) .
  • قابل مشاهده از هر فاصله و زاویه‌ای با توجه به مجهز بودن به دو نوار شبرنگ پریسماتیک ده ساله با ابعاد 12*3  سانتی متر

– مشخصات

– جنس: PVC  سخت

– جنس رویه: PVC  سخت به همراه شبرنگ

– عرض : 14 سانتی متر

– طول : 60 سانتی متر

– برای هر ماشین  2  عدد متوقف کننده خودرو مورد نیاز است .

– با نصب متوقف کننده خودرو ، پارک کردن صحیح خودروها به آسانی و بدون حادثه انجام می گیرد . ( جلوگیری از برخورد با دیوار و ماشین جلویی )

– پارکینگ های مجهز به متوقف کننده خودرو دارای زیبایی خاص ( به دلیل شکل ظاهری ) می باشند و از نظم خوبی برخور دارند .

– با نصب  Car Stoper  ( متوقف کننده خودرو )  کسی اجازه ورود به محوطه پارک دیگران و ایجاد مزاحمت را ندارد .

 

 

#پارکترافیک #فروشگاهپارکترافیک #کیانتجهیزپایدار #تجهیزاتپارکینگ #تجهیزاتپارکینگی #تجهیزپارکینگ #تجهیزاتترافیکی #تجهیزاتایمنی #تجهیزاتجادهای #فروشگاهتجهیزاتپارکینگ #فروشگاهتجهیزاتترافیکی #تجهیزصفرتاصدپارکینگ #نمایشگاهتجهیزاتپارکینگ #نمایشگاهداعمی #نمایشگاهپارکترافیک #بهترینفروشنده #بهترینقیمت #بهترینکیفیت #فروشنده  #فروشفوری  #فروشویژه  #ایران  #مجهزنمودنپارکینگ  #مجهزکردنپارکینگ

#تقسیمکنندهپارکینگ #جداکنندهپارکینگ #جداکننده #تقسیمکننده #متوقفکنندهخودرو #کاراستوپر #کاراستاپر #سرعتگیر #سرعنگیرلاستیکی #سرعتگیرپلاستیکی #سیستمهوشمندپارکینگ #ضربهگیردیوار #والگارد  #ضربهگیرستون  #کرنرگارد  #کورنرگارد #راهبندالکترونیکی #راهبند #قفلپارکینگ #پارکینگلاک #خطکشیپارکینگ #رنگامیزیپارکینگ #ضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگی  #سطحضدلغزش #ضدلغزندگیرمپپارکینگ #تابلوهاوعلائماضطراری  #تابلوهایاضطراری  #علائماضطراری #کفپوشاپوکسی #نبشیوترمزپله  #نبشیپله  #نبشیپلهالومینیومی #ترمزپله  #ترمزپلهسنبادهای #پادریآلومینیومی  #پادری #آینهمحدب  #اینه  #اجراکفپوشاپوکسی

#چراغ  #چراغراهنمایی #چشمگربهای  #چشمببری #پایهتابلوترافیکی #استوانهترافیکی #سیلندرترافیکی #مخروطترافیکی  #کلهقندی #بشکهایمنی #بشکه #بشکهترافیکی #نیوجرسیترافیکی  #نیوجرسی #کاشنتانک #گلمیخترافیکی #گلمیخ #گلمیخسولار #چشمگربهایترافیکی #موانعفلزیترافیکی #موانعفلزی #گاردریلجادهای  #گاردریل #تابلوهایترافیکی #تابلوهایجادهای #دندهپنجپلاستیکی  #دندهپنج #استاتها  #استات  #استاتگرد  #استاتمربع  #استاتبیضی #بولاردترافیکی  #بولارد

#باطومچراغدار #آدمکپرچمزن #رباتپرچمزن  #رباطپرچمزن #پیچتلگرافیوواشر  #پیچتلگرافی  #تابلویایستدستی  #آینهبازرسی #زنجیرپلاستیکی   #راکتبازرسیبدنی  #راکتبازرسی  #باطومایکسری #میخفرش #هوزرمپ #مخزن شنونمک #قفلچرخ #هرمنوبتدهی #پایهسهوجهی

#parktraffic  #parktrafficstore  #kiyantajhizpaydar  #parkingequipment  #trafficequipment  #safetyequipment  #roadequipment  #parkingequipmentstore  #trafficequipmentstore  #bestseller  #bestprice  #bestquality

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + پانزده =