امتیاز دهید

مانع فلزی U شکل

 

موانع ترافیکی از ابتدا تا به حال ، نقش بسیار مهمی را در برقراری نظم ترافیکی و محل‌هایی که به المان‌های باز دارنده نیاز داشته‌اند ، ایفا کرده‌اند . استفاده از مانع ترافیکی در محل‌های مختلف با کارایی‌های مختلف در سراسر جهان امری متداول است ، رنگ این محصول در عین حال دارای درخشندگی خاصی است که در طول شب و روزهای بارانی به آسانی قابل رویت است .

علاوه بر استفاده از رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای که رنگ استانداردی است که برای موانع ترافیکی استفاده می‌شود ، در مانع فلزی  U  شکل از شبرنگ ترافیکی نیز استفاده می‌شود که به دیده شدن آن در شب کمک می‌کند و از برخوردهای ناخواسته جلوگیری می کند .

مانع فلزی  U  شکل قابلیت نصب با صفحه ستون و به صورت دفنی را دارد ، و می‌توان طریق نصب آن را به اقتضای محلی که این مانع در آن قرار می‌گیرد ، انتخاب کرد .

شکل که امروزه در سطح شهر کاربردهای بسیار زیادی دارد . دارای مشخصات فنی منحصر به فردی است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت . مانع فلزی  U  شکل از لوله شماره  ۶  به ضخامت  ۲  میلیمتر ساخته می‌شود . که دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر شوک و برخورد است . استفاده از این سایز لوله و به این ضخامت برای موانع بازدارنده مانند مانع فلزی  U  شکل بسیار مناسب و پرکاربرد است .

برای رنگ کردن مانع فلزی  U  شکل از رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای استفاده می‌شود . که در برابر تغییرات آب و هوایی و ناملایمات جوی بسیار مقاوم است .

از این مانع‌های بازدارنده در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود . که در ادامه به توضیح مختصری در مورد این محل‌ها و طریقه استفاده از مانع فلزی  U  شکل در آنها می‌پردازیم .

پارکینگ‌ها یکی از متداول‌ترین مکان‌ها برای استفاده از انواع موانع ترافیکی از جمله مانع فلزی  U  شکل و بولارد ترافیکی هستند . در پارکینگ‌های عمومی محل‌های بسیار زیادی وجود دارد که پارک خودرو در آنها می‌تواند مانع از تردد باقی خودروها و افراد شود .

به منظور جلوگیری از پارک خودروها در این محل‌ها از موانع بازدارنده مانند مانع  U  شکل استفاده می‌شود . به عنوان مثال در پارکینگ‌های طبقاتی قبل از پیچ‌ها ، و جلوی درب ورودی راهروها و آسانسورها از مانع U شکل استفاده می شود .

یکی از رایج‌ترین محل‌هایی که در آنها از مانع  U  شکل استفاده می‌شود ، ورودی پارکینگ منازل و پارکینگ‌های عمومی است . از آنجایی که به علت کمبود جای پارک ، اکثر رانندگان حریم ورودی پارکینگ‌ها را رعایت نمی‌کنند .

استفاده از مانع فلزی  U  شکل ، مانع از پارک خودروها در حریم ورودی پارکینگ منازل می‌شود . با نصب این مانع در چند متر عقب‌تر و جلوتر از ورودی پارکینگ ، می‌توان حریم پارکینگ را مشخص کرده و به واسطه آن ورود  و خروج از پارکینگ را تسهیل کرد .

 

تقاطع پل و پیاده رو

یکی دیگر از موارد استفاده از این مانع بازدارنده ، نصب آن در محل تلاقی پل‌ها و پیاده ‌روهاست . با نصب این موانع در این محل‌ها ، می‌توان مانع از ورود موتورسواران به پیاده‌رو شد .

از آنجایی که خیابان‌ها هر روز شلوغ‌ تر می‌شوند و موتورسواران به دنبال راهی برای فرار از ترافیک هستند ، ورود آنها مگر با خرید جدا کننده پارکینگ و استفاده از آن در پیاده ‌روها ، اجتناب ناپذیر است .

در پاره‌ای از مواقع ، به منظور مشخص کردن محدوده‌ای خاص که دارای خطرات کوچک است ، ولی به واسطه نبود دید کافی ممکن است رانندگان را دچار دردسر کند , نیز از این نوع موانع استفاده می‌شود .

از نمونه‌های خیلی بارز آن تقاطع‌های کوچکی است که درست در سر پیچ ، جوی‌های آب بدون جدول وجود دارد . در این محل‌ها به کمک مانع فلزی  U  شکل می‌توان رانندگان را از خطر آگاه کرد و مانع از سقوط خودروها به داخل جوی آب شد .

یکی دیگر از کاربردهای این موانع بازدارنده در کوچه‌های کوچکی است که در صورت پارک خودرو ، خودروهای عبوری برای تردد دچار مشکل می‌شوند . در این محل‌ها نیز با استفاده از مانع  U  شکل ، می‌توان مانع پارک خودروها شد .

محل رد شدن خط عابر پیاده از میان بلوارها نیز ، مکان مناسبی را در اختیار موتور سواران برای دور زدن قرار می‌دهد ، که خطرات آن دامن گیر رانندگان خودروهای عبوری و عابران پیاده می‌شود .

در این محل‌ها نیز استفاده از مانع فلزی  U  شکل ، نقش بسزایی ایفا می‌کند و مانع از عبور موتور سواران از خط عابر پیاده می شود .

در انتها به منظور مشخص کردن محدوه پارک ممنوع در محل‌هایی مشخص مانند ورودی بیمارستان‌ها , اداره‌های پلیس و ایستگاه‌های آتش‌نشانی ، از این موانع استفاده می‌شود .

به این ترتیب می‌توان از عدم پارک خودروها در این محل‌ها به صورت دائمی اطمینان لازم را کسب کرد  .

 

#پارکترافیک #فروشگاهپارکترافیک #کیانتجهیزپایدار #تجهیزاتپارکینگ #تجهیزاتپارکینگی #تجهیزپارکینگ #تجهیزاتترافیکی #تجهیزاتایمنی #تجهیزاتجادهای #فروشگاهتجهیزاتپارکینگ #فروشگاهتجهیزاتترافیکی #تجهیزصفرتاصدپارکینگ #نمایشگاهتجهیزاتپارکینگ #نمایشگاهداعمی #نمایشگاهپارکترافیک #بهترینفروشنده #بهترینقیمت #بهترینکیفیت #فروشنده  #فروشفوری  #فروشویژه  #ایران  #مجهزنمودنپارکینگ  #مجهزکردنپارکینگ

#تقسیمکنندهپارکینگ #جداکنندهپارکینگ #جداکننده #تقسیمکننده #متوقفکنندهخودرو #کاراستوپر #کاراستاپر #سرعتگیر #سرعنگیرلاستیکی #سرعتگیرپلاستیکی #سیستمهوشمندپارکینگ #ضربهگیردیوار #والگارد  #ضربهگیرستون  #کرنرگارد  #کورنرگارد #راهبندالکترونیکی #راهبند #قفلپارکینگ #پارکینگلاک #خطکشیپارکینگ #رنگامیزیپارکینگ #ضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگیرمپ  #سطحضدلغزندگی  #سطحضدلغزش #ضدلغزندگیرمپپارکینگ #تابلوهاوعلائماضطراری  #تابلوهایاضطراری  #علائماضطراری #کفپوشاپوکسی #نبشیوترمزپله  #نبشیپله  #نبشیپلهالومینیومی #ترمزپله  #ترمزپلهسنبادهای #پادریآلومینیومی  #پادری #آینهمحدب  #اینه  #اجراکفپوشاپوکسی

#چراغ  #چراغراهنمایی #چشمگربهای  #چشمببری #پایهتابلوترافیکی #استوانهترافیکی #سیلندرترافیکی #مخروطترافیکی  #کلهقندی #بشکهایمنی #بشکه #بشکهترافیکی #نیوجرسیترافیکی  #نیوجرسی #کاشنتانک #گلمیخترافیکی #گلمیخ #گلمیخسولار #چشمگربهایترافیکی #موانعفلزیترافیکی #موانعفلزی #گاردریلجادهای  #گاردریل #تابلوهایترافیکی #تابلوهایجادهای #دندهپنجپلاستیکی  #دندهپنج #استاتها  #استات  #استاتگرد  #استاتمربع  #استاتبیضی #بولاردترافیکی  #بولارد

#باطومچراغدار #آدمکپرچمزن #رباتپرچمزن  #رباطپرچمزن #پیچتلگرافیوواشر  #پیچتلگرافی  #تابلویایستدستی  #آینهبازرسی #زنجیرپلاستیکی   #راکتبازرسیبدنی  #راکتبازرسی  #باطومایکسری #میخفرش #هوزرمپ #مخزن شنونمک #قفلچرخ #هرمنوبتدهی #پایهسهوجهی

#parktraffic  #parktrafficstore  #kiyantajhizpaydar  #parkingequipment  #trafficequipment  #safetyequipment  #roadequipment  #parkingequipmentstore  #trafficequipmentstore  #bestseller  #bestprice  #bestquality

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − نه =