جزئیات پروژه
_

توضیحات تکمیلی

پارک ترافیک افتخار می کند که با بهترین کادر فنی خود , آماده است تا خدمات خود را با شرافت و راستی به بهترین شکل با کیفیت برتر و در حداقل زمان با بهترین قیمت به شما مردم محترم ایران عزیز ارائه بنماید .

در این پروژه پارک ترافیک اجرای ترمز پله پی وی سی را برای پله های ورودی و داخلی سینمای میکا مال با بهترین متریال و با بهترین کیفیت در سال 1399 به سرانجام رسانید .

ترمز پله نام محصولی است که در قسمت جلویی پله ها قرار گرفته و علاوه بر بخشیدن جلوه ی بسیار زیبا و شیک و مدرن به پله ها و ساختمان ، در هنگام رفت و آمد ، از بروز حوادثی مانند لیز خوردن و صدمه دیدن افراد جلوگیری می نماید .

لیز خوردن در هنگام ورود به ساختمان به یک مشکل اساسی و گاها همراه با خسارات جبران ناپذیر تبدیل شده است .

اجرای ترمز پله پی وی سی

اجرای ترمز پله میکا مال

اجرای ترمزپله

ترمز پله پی وی سی

ترمز پله سینما میکا مال

ترمز پله میکا مال

ترمز پله پروژه سینما میکا مال

بهترین گزینه و روش برای ایمن کردن هرچه بیشتر پله ، استفاده از ترمز پله می باشد که علاوه بر جلوگیری از لیز خوردن و ایجاد اصطکاک و فرسایش ، باعث بخشیدن جلوه ی زیبا و شکیل به پله و ساختمان می گردد .

معمولا پله های بیرونی به دلیل اینکه در معرض بارش باران و برف هستند اغلب اوقات لیز و لغزنده می باشند که باعث بروز حوادث مخصوصا برای افراد کم توان و مسن می شود .

خطرات ناشی از این لیز خوردن به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست ولی می توان با انجام اقدامات ساده این خطرات را به حداقل رساند .

یکی از این راهکارها تیشه ای کردن سنگ است ؛ اما این روش خود باعث جمع شدن آب در این نواحی شده و در هنگام یخ زدگی باعث لیز شدن پله می شود .

بهترین گزینه و روش برای ایمن کردن هرچه بیشتر پله ، استفاده از ترمز پله می باشد که علاوه بر جلوگیری از لیز خوردن و ایجاد اصطکاک و فرسایش ، باعث بخشیدن جلوه ی زیبا و شکیل به پله و ساختمان می گردد .

پارک ترافیک امیدوار است تا ارائه خدمات اجرا و نصب تجهیزات ایمنی و تجهیزات پارکینگی بتواند ایمنی و راحتی بیشتری برای ساکنان برج های مسکونی , اداری و تجاری همچنین پروژه های تجاری کلان سراسر ایران عزیز را فراهم بنماید .

در ادامه تصاویری از کارهای انجام شده در سینما میکا مال ارائه می گردد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − چهار =