جزئیات پروژه
_

توضیحات تکمیلی

پارک ترافیک افتخار می کند که با بهترین کادر فنی خود , آماده است تا خدمات خود را با شرافت و راستی به بهترین شکل با کیفیت برتر و در حداقل زمان با بهترین قیمت به شما مردم محترم ایران عزیز ارائه بنماید .

در این پروژه پارک ترافیک نصب کاراستاپر ( متوقف کننده خودرو پارکینگ ) را برای پارکینگ ساختمان میکامال پاسداران با بهترین متریال و با بهترین کیفیت در سال 1399 به سرانجام رسانید .

کار استاپر قطعه ای است که در انتهای محل پارک خودرو نصب شده و از یک جهت مانع از برخورد خودرو ها با دیوار می شود ، و از جهتی دیگر به کمک آن می توان خودرو را کاملا در حریم مورد نظر پارک کرد .

متوقف کننده خودرو که با نام Car Stopper ( کاراستوپر ) نیز شناخته شده می باشد ، محصولی اساسی در جهت تجهیز ایمنی پارکینگ محسوب می گردد که استفاده از آن علاوه بر برقراری نظم و ایجاد آراستگی در پارکینگ قابلیت کنترل پارکینگ ها و حفظ ایمنی را همزمان و به راحتی ممکن می سازد.

ساختمان میکامال پاسداران

کاراستاپر

کاراستوپر

متوقف کننده خودرو

متوقف کننده خودرو پارکینگ

نصب کاراستاپر

نصب کاراستاپر

نصب متوقف کننده خودرو ساختمان میکامال پاسداران

کار استاپر نیز مانند جداکننده مانع از خروج خودرو از حریم پارکینگ می شود .

کار استاپر نه تنها در امنیت پارکینگ و راهنمایی خودروها در عدم برخورد با دیوار نقش اساسی ایفا می کند ، بلکه در حفظ نظم پارکینگ با مشخص کردن حریم پارک خودرو نیز نقش بسیار اساسی دارد .

مزایای استفاده از متوقف کننده خودرو در پارکینگ :
1- تعیین دقیق محل پارک هر خودرو

2- جلوگیری از برخورد خودرو با دیوار یا خودروهای دیگر

3- برقراری نظم در پارکینگ

4- نصب سریع و آسان

5- کمک به آراستگی پارکینگ
تجهیزات پارکینگ
پارک ترافیک امیدوار است تا ارائه خدمات اجرا و نصب تجهیزات ایمنی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ترافیکی بتواند ایمنی و راحتی بیشتری برای ساکنان برج های مسکونی , اداری و تجاری همچنین پروژه های تجاری کلان سراسر ایران عزیز را فراهم بنماید .

در ادامه تصاویری از کارهای انجام شده در ساختمان میکامال پاسداران ارائه می گردد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =