جزئیات پروژه
_

توضیحات تکمیلی

پارک ترافیک افتخار دارد که با بهترین کادر فنی خود , آماده است تا خدمات خود را با شرافت و راستی به بهترین شکل با کیفیت برتر و در حداقل زمان با بهترین قیمت به شما مردم محترم ایران عزیز ارائه بنماید .

در این پروژه پارک ترافیک اجرای خط کشی , خط کشی جهت نما , اجرای شماره گذاری و اجرای علامت جایگاه معلولین را جهت ساختمان اداره استاندارد تهران با بهترین متریال و بهترین کیفیت و بهترین قیمت در سال 1399 به سرانجام رسانید .

مسائلی مانند نبود خودرو در مسیر سایر خودروها ، ایمن بودن فضای پارک ، اشغال نکردن فضای پارک سایر افراد و عدم ایجاد مزاحمت برای سایرین ، مواردی هستند که با وجود اجرای خط کشی پارکینگ احتمال وقوع آنها کمتر می شود .

با توجه به فراگیر بودن این مسئله ، در این مطلب ابتدا سعی می‌کنیم که یک تعریف مشخص از خط کشی پارکینگ ساختمان ها ، منازل و پارکینگ‌های عمومی داشته باشیم و فاکتورهای مختلف تاثیرگذار بر روی آنها را مورد بررسی قرار دهیم .

خط کشی پارکینگ ساختمان یا خط کشی پارکینگ‌ های عمومی به عنوان خطوطی از پیش تعیین شده تعریف می‌شوند ، که به کمک آنها فضای پارکینگ به بخش‌های مختلفی تقسیم شده و هر کدام از خودروها با توجه به دسته بندی‌های صورت گرفته ، می‌توانند در این فضا قرار گیرند.

اجرای خط کشی پارکینگ

اجرای خط کشی جهت نما

اجرای خط کشی

اجرای شماره گذاری

اجرای علامت جایگاه معلولین

جهت نما پارکینگ اداره استاندارد تهران

خط کشی پارکینگ

شابلون جهت نما

اهمیت این خط کشی‌ها در ساختمان‌های بزرگ و در پارکینگ‌های عمومی بسیار زیاد است و از تنش‌های زیادی جلوگیری می‌کند .

وقتی که شما در یک مجتمع بزرگ سکونت دارید و یک فضای مشخص و تعریف شده برای خودرو شما وجود دارد ، طبیعتاً این جایگاه به عنوان حریم خصوصی شما در نظر گرفته شده و هیچ شخصی نمی‌تواند از آن استفاده کند .

اگر تاکنون به یک پارکینگ بزرگ در مجتمع‌های ساختمانی مراجعه کرده باشید ، یا خودرو خود را در یک پارکینگ عمومی رو باز پارک کرده باشید ، دیده اید که وجود خط کشی پارکینگ توانسته تا حدود زیادی دردسرهای شما را برای پیدا کردن جای مناسب برای خودروی شما و مسیر یابی کم کند .

همه ما در طول رانندگی خود احتمالاً به پارکینگ و استفاده از فضای آن نیاز خواهیم داشت و مجبور می‌شویم که خودروی خود را به مدت چند ساعت رها کنیم ، اینجاست که پیدا کردن یک محل پارک مناسب اهمیت ویژه‌ای پیدا می کند .

پارک ترافیک امیدوار است تا ارائه خدمات اجرا و نصب تجهیزات ایمنی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ترافیکی بتواند ایمنی و راحتی بیشتری برای ساکنان برج های مسکونی , اداری و تجاری همچنین پروژه های تجاری کلان سراسر ایران عزیز را فراهم بنماید .

در ادامه تصاویری از کارهای انجام شده در اداره استاندارد تهران ارائه می گردد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 7 =