جزئیات پروژه
_

توضیحات تکمیلی

پارک ترافیک افتخار می کند که با بهترین کادر فنی خود , آماده است تا خدمات خود را با شرافت و راستی به بهترین شکل با کیفیت برتر و در حداقل زمان با بهترین قیمت به شما مردم محترم ایران عزیز ارائه بنماید .

در این پروژه پارک ترافیک مراحل نصب متوقف کننده ( کاراستاپر ) یا ( کاراستوپر ) , آینه محدب , محافظ ستون ( ضربه گیر ستون ) , اجرای خط کشی کف , اجرای خط کشی دیوار , شماره گذاری و اجرای رنگ آمیزی جایگاه معلولین را در ساختمان اداری شیخ بهایی با بهترین متریال و با بهترین کیفیت در سال 1399 به سرانجام رسانید .

برای پایان دادن به معضلات و مشکلاتی نظیر پارک نادرست خودرو توسط راننده و ایجاد مزاحمت برای پارکینگ های جلویی ، همچنین برخورد ماشین با دیوار روبرویی یا خودروهای مجاور در هنگام پارک ، استفاده از متوقف کننده خودرو برای تفکیک هر قطعه پارکینگ و ایجاد آراستگی راه حلی کاربردی است .

از آینه محدب ترافیکی در مکان هایی مانند جاده ، پارکینگ ها و هر مسیر پر پیچ و خمی که امکان مشاهده تمام زوایا وجود ندارد ، برای مشاهده این نقاط مخفی استفاده می شود .

متوقف کننده خودرو

کاراستوپر پارکینگ

کاراستاپر

نصب آینه محدب ساختمان اداری شیخ بهایی

آینه محدب پارکینگ

محافظ ستون

ضربه گیر ستون

خط کشی کف

اجرای خط کشی پارکینگ ساختمان اداری شیخ بهایی

خط کشی دیوار

شماره گذاری

شماره گذاری کف

جهت نما

اجرای جهت نما ساختمان اداری شیخ بهایی

جایگاه معلولین

باید در نظر داشت که بسیاری از تصادفات و اتفاقات ناگوار در پیچ هایی اتفاق می افتد که راننده دید کافی را ندارد ، به همین دلیل است که از انواع آینه پارکینگی استفاده می شود .

ضربه گیرهای ستون ، تجهیزات حفاظتی هستند که به گوشه های تیز لبه دیوار یا ستون در پارکینگ ها ، کارخانه­‌ها و انبارها متصل می شوند و خودروها و سرنشینان آن را از اثر تصادفات احتمالی محافظت می کنند .

خط کشی و طراحی المان های راهنمایی در پارکینگ باعث زیبایی محوطه و اطلاع رسانی صحیح به رانندگان می گردند به گونه اي كه محل تردد اتومبيل در خيابان و توقف آنها در پاركينگ به وضوح و نظم مشخص می گردد .

اگر تاکنون به یک پارکینگ بزرگ در مجتمع‌های ساختمانی مراجعه کرده باشید ، یا خودرو خود را در یک پارکینگ عمومی رو باز پارک کرده باشید ، دیده اید که وجود خط کشی پارکینگ توانسته تا حدود زیادی دردسرهای شما را برای پیدا کردن جای مناسب برای خودروتان و مسیر یابی کم کند .

پارک ترافیک امیدوار است تا ارائه خدمات اجرا و نصب تجهیزات ایمنی و تجهیزات پارکینگی بتواند ایمنی و راحتی بیشتری برای ساکنان برج های مسکونی , اداری و تجاری سراسر ایران عزیز را فراهم بنماید .

در ادامه تصاویری از کارهای انجام شده در ساختمان اداری تجاری خیابان شیخ بهایی ارائه می گردد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =