جزئیات پروژه
_

توضیحات تکمیلی

پارک ترافیک افتخار می کند که با بهترین کادر فنی خود , آماده است تا خدمات خود را با شرافت و راستی به بهترین شکل با کیفیت برتر و در حداقل زمان با بهترین قیمت به شما مردم محترم ایران عزیز ارائه بنماید .

در این پروژه پارک ترافیک اجرای اپوکسی شطرنجی و اجرای کفپوش اپوکسی نمایندگی میتسوبیشی آقای حسینی را برای کف محوطه نمایندگی آقای حسینی با بهترین متریال و با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در سال 1399 به سرانجام رسانید .

کفپوش اپوکسی ، پوششی از جنس پلیمر است که روی بتن یا موزاییک در لایه های مختلف اجرا می شود . اپوکسی را نمی‌توان روی آسفالت اجرا کرد ولی سطوحی مانند سنگ ، بتن یا موزاییک برای اجرای اپوکسی مناسب هستند . در نتیجه اگر سطح شما دارای پستی بلندی بالایی است پیشنهاد می کنیم قبل از اجرای کفپوش اپوکسی ، زیر کار را با بتن ماله پروانه یا موزاییک پوشش دهید . البته در این شرایط موزاییک همواره به صرفه تر است .

اولین ویژگی کفپوش اپوکسی حفاظت آن از سطح زیر خود در برابر سایش و فرسایش است . این ماده یک سطح تمیز ، یکدست و بدون درز ارائه می دهد . جالب است بدانید اپوکسی هرگز گرد و غباری از خود ایجاد نمی کند .

کفپوش اپوکسی دارای مقاومت مکانیکی بالایی است و می تواند حدود ۵تا ۶تن بار را تحمل کند . علاوه بر این ، اپوکسی دارای مقاومت شیمیایی خوبی در برابر اسید ، قلیا ، حلال و سایر مواد شیمیایی است.

اجرای اپوکسی کف

اجرای کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی نمایندکی میتسوبیشی

اپوکسی کف

اپوکسی

اپوکسی شطرنجی

اجرای اپوکسی کف

کفپوش اپوکسی شطرنجی

جدا از مسائل فنی ظاهر کفپوش اپوکسی بسیار مدرن ، شیک و زیباست . جهت اجرای این کفپوش هیچ گونه محدودیت در مورد رنگ بندی وجود ندارد .

در نهایت باید بگوییم که تمیز کاری کفپوش های اپوکسی بسیار راحت است و شما هیچ گونه نگرانی در زمینه شستشوی آن نخواهید داشت .

امروزه در پارکینگ مراکز خرید بزرگ و ساختمان های تجاری از کفپوش اپوکسی پارکینگ استفاده می شود .

این کفپوش ها قابلیت خط کشی دارند ، ضد لغزش و سایش بوده و به راحتی تمیز می شوند .

تمام این ویژگی ها در کنار قیمت مناسب ، کفپوش اپوکسی را به بهترین گزینه جهت پوشش کف پارکینگ تبدیل کرده است .

کفپوش اپوکسی یک باندینگ سخت و سریع با بتن زیر خود ایجاد می کند . کفپوش نهایی بدست آمده بهترین راه حل برای داشتن کفپوش بدون درز و بسیار بادوام است که بسیار قوی تر از بتن ساده عمل می کند .

کفپوش اپوکسی از ترکیب کردن یک رزین و یک سخت کننده ( هاردنر ) با نسبت های مشخص ایجاد می شود و سپس ترکیب نهایی را روی کف بتنی اجرا می نمایند .

این ترکیب را می توان روی بتن در چندین لایه اعمال کرد و بدین ترتیب پوشش را ضخیم تر کرده و اجازه داد تا کفپوش اپوکسی نهایی دوام بیشتری پیدا کند

برای مشخص شدن اینکه کفپوش اپوکسی برای صنعت و کاربری شما مناسب است ، اجازه دهید با در نظر گرفتن ترافیک ، بارهای وارد بر سطح ، جنس مواد مورد استفاده در فضای کفپوش شده و … بواسطه حضور کارشناسان پارک ترافیک در محل مورد بررسی قرارداده شود .

تجهیزات پارکینگ

پارک ترافیک امیدوار است تا ارائه خدمات اجرا و نصب تجهیزات ایمنی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ترافیکی بتواند ایمنی و راحتی بیشتری برای ساکنان برج های مسکونی , اداری و تجاری همچنین پروژه های تجاری کلان سراسر ایران عزیز را فراهم بنماید .

در ادامه تصاویری از کارهای انجام شده در نمایندگی میتسوبیشی ارائه می گردد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − شش =