جزئیات پروژه
_

توضیحات تکمیلی

پارک ترافیک افتخار دارد که با بهترین کادر فنی خود , آماده است تا خدمات خود را با شرافت و راستی به بهترین شکل با کیفیت برتر و در حداقل زمان با بهترین قیمت به شما مردم محترم ایران عزیز ارائه بنماید .

در این پروژه پارک ترافیک اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگ , اجرای خط کشی کف پارکینگ و نصب ضربه گیر ستون را برای پارکینگ ساختمان مسکونی ولنجک با بهترین متریال و بهترین کیفیت و بهترین قیمت در سال 1399 به سرانجام رسانید .

کفپوش اپوکسی ، پوششی از جنس پلیمر است که روی بتن یا موزاییک در لایه های مختلف اجرا می شود . اپوکسی را نمی‌توان روی آسفالت اجرا کرد ولی سطوحی مانند سنگ ، بتن یا موزاییک برای اجرای اپوکسی مناسب هستند . در نتیجه اگر سطح شما دارای پستی بلندی بالایی است پیشنهاد می کنیم قبل از اجرای کفپوش اپوکسی ، زیر کار را با بتن ماله پروانه یا موزاییک پوشش دهید . البته در این شرایط موزاییک همواره به صرفه تر است .

اولین ویژگی کفپوش اپوکسی حفاظت آن از سطح زیر خود در برابر سایش و فرسایش است . این ماده یک سطح تمیز ، یکدست و بدون درز ارائه می دهد . جالب است بدانید اپوکسی هرگز گرد و غباری از خود ایجاد نمی کند .

کفپوش اپوکسی دارای مقاومت مکانیکی بالایی است و می تواند حدود ۵تا ۶تن بار را تحمل کند . علاوه بر این ، اپوکسی دارای مقاومت شیمیایی خوبی در برابر اسید ، قلیا ، حلال و سایر مواد شیمیایی است.

اجرای اپوکسی

اجرای کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی

اجرای خط کشی پارکینگ

اجرای خط کشی

خط کشی پارکینگ

خط کشی کف

ضربه گیر ستون

محافظ ستون

نصب ضربه گیر ستون ساختمان مسکونی ولنجک

تجهیزات پارکینگ

جدا از مسائل فنی ظاهر کفپوش اپوکسی بسیار مدرن ، شیک و زیباست . جهت اجرای این کفپوش هیچ گونه محدودیت در مورد رنگ بندی وجود ندارد .

در نهایت باید بگوییم که تمیز کاری کفپوش های اپوکسی بسیار راحت است و شما هیچ گونه نگرانی در زمینه شستشوی آن نخواهید داشت .

امروزه در پارکینگ مراکز خرید بزرگ و ساختمان های تجاری از کفپوش اپوکسی پارکینگ استفاده می شود .

این کفپوش ها قابلیت خط کشی دارند ، ضد لغزش و سایش بوده و به راحتی تمیز می شوند .

تمام این ویژگی ها در کنار قیمت مناسب ، کفپوش اپوکسی را به بهترین گزینه جهت پوشش کف پارکینگ تبدیل کرده است .

کفپوش اپوکسی یک باندینگ سخت و سریع با بتن زیر خود ایجاد می کند . کفپوش نهایی بدست آمده بهترین راه حل برای داشتن کفپوش بدون درز و بسیار بادوام است که بسیار قوی تر از بتن ساده عمل می کند .

محل پارک وسایل نقلیه چه در پارکینگ ها و چه در خیابان و محوطه عموما به وسیله رنگ مشخص می شود و باعث استفاده بهینه از حداکثر فضا و ایجاد نظم در محل توقف خودروها می شود .

خط کشی و طراحی المان های راهنمایی در پارکینگ باعث زیبایی محوطه و اطلاع رسانی صحیح به رانندگان می گردند به گونه اي كه محل تردد اتومبيل در خيابان و توقف آنها در پاركينگ به وضوح و نظم مشخص می گردد .

اگر تاکنون به یک پارکینگ بزرگ در مجتمع‌های ساختمانی مراجعه کرده باشید ، یا خودرو خود را در یک پارکینگ عمومی رو باز پارک کرده باشید ، دیده اید که وجود خط کشی پارکینگ توانسته تا حدود زیادی دردسرهای شما را برای پیدا کردن جای مناسب برای خودروتان و مسیر یابی کم کند .

ضربه گیرهای ستون ، تجهیزات حفاظتی هستند که به گوشه های تیز لبه دیوار یا ستون در پارکینگ ها ، کارخانه­‌ها و انبارها متصل می شوند و خودروها و سرنشینان آن را از اثر تصادفات احتمالی محافظت می کنند .

با نصب محافظ ستون در محل مناسب و استاندارد می توان مانع از برخورد در هنگام ورود و خروج خودرو شد .

محافظ ستون استاندارد از جنس پلاستیک فشرده طراحی و تولید می شود که تمامی ضربه ها را برخود جذب کرده و مانع از آسیب دیدن درب خودرو پس از برخورد با ستون می شود .

با نصب محافظ ستون در محل مناسب و استاندارد می توان مانع از برخورد در هنگام ورود و خروج خودرو شد .

محافظ ستون لاستیکی ( ضربه گیر ستون ) راهکاری با دوام و مقرون به صرفه جهت پیشگیری از آسیب هایی چون سایش ، ضربه ، برخوردهای ناشی از عدم دید کافی و همچنین کاهش معضلات و خسارات در پارکینگ ها بشمار می رود که به حفاظت از زیرساخت ها و ایمنی وسایل نقلیه در پارکینگ ها کمک شایانی می کند.

پارک ترافیک امیدوار است تا ارائه خدمات اجرا و نصب تجهیزات ایمنی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ترافیکی بتواند ایمنی و راحتی بیشتری برای ساکنان برج های مسکونی , اداری و تجاری همچنین پروژه های تجاری کلان سراسر ایران عزیز را فراهم بنماید .

در ادامه تصاویری از کارهای انجام شده در ساختمان مسکونی ولنجک ارائه می گردد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 4 =