جزئیات پروژه
_

توضیحات تکمیلی

پارک ترافیک افتخار می کند که با بهترین کادر خود , آماده می باشد تا خدمات خود را با شرافت و راستی به بهترین شکل با کیفیت برتر و در حداقل زمان با بهترین قیمت به مردم محترم ایران عزیز ارائه می نماید .

در این پروژه پارک ترافیک مراحل نصب سرعت گیر لاستیکی را در سازمان پژوهش ها با بهترین متریال و با بهترین کیفیت در سال 1398 به سرانجام رسانید .

سرعت گیر لاستیکی در معابر دارای شیب زیاد ، مسیر هایی که حداکثر سرعت مجاز در آن 50 کیلومتر در ساعت می باشد ، دو طرف گذرگاه مراکز پزشکی ، چهار راه ها و غیره نصب می گردد .

سرعت گیر لاستیکی ساخته شده از ترکیبات پلیمری جهت عمر طولانی می باشد .

سرعت گیر لاستیکی

نصب سرعت گیر لاستیکی

نصب سرعت گیر لاستیکی سازمان پژوهش ها

شکل و حالت سرعت گیر لاستیکی بر اثر تابش نور خورشید تغییر نمی کند ( به عبارت دیگر در برابر گرمای شدید مقاوم است ) .

اتصال , نصب و جداسازی سرعت گیرهای لاستیکی آسان بوده و با استفاده از پیچ و مهره انجام می‌شود و ممکن است در برخی موارد از چسب‌ ترافیکی نیز استفاده شود .

برای این کار با استفاده از دریل صنعتی و مته های بزرگ ، حفره‌هایی در سطح زمین ایجاد می‌شود و با استفاده از پیچ‌هایی بلند ( پیچ تلگرافی ) ، فرایند نصب و محکم کردن سرعت گیر انجام می‌شود .

پارک ترافیک امیدوار است تا ارائه خدمات اجرا و نصب تجهیزات ایمنی و تجهیزات پارکینگی بتواند ایمنی و راحتی بیشتری برای ساکنان برج های مسکونی , اداری وتجاری سراسر ایران عزیز را فراهم بنماید .

در ادامه تصاویری از کارهای انجام شده در سازمان پژوهش ها ارائه می گردد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + هجده =