آینه محدب

آینه محدب شیشه ای 30 سانتی
آینه محدب شیشه ای 50 سانتی
آینه محدب شیشه ای ابرودار 50 سانتی
آینه محدب شیشه ای ابرودار 70 سانتی
آینه محدب شیشه ای 40 سانتی
آینه محدب شیشه ای 60 سانتی
آینه محدب شیشه ای ابرودار 60 سانتی
آینه محدب شیشه ای ابرودار 80 سانتی
آینه محدب شیشه ای 70 سانتی
آینه محدب شیشه ای 90 سانتی
آینه محدب شیشه ای 80 سانتی
آینه محدب شیشه ای 100 سانتی

02166722509

آینه محدب

 

آینه محدب محصول کیان تجهیز پایدار است که در مکان هایی مانند جاده ها ، پارکینگ ها و هر مسیر پر پیچ و خمی که امکان مشاهده تمام زوایا وجود ندارد ، آینه محدب برای مشاهده این نقاط مخفی استفاده می شود .

باید در نظر داشت که بسیاری از تصادفات و اتفاقات ناگوار در پیچ هایی اتفاق می افتد که راننده دید کافی را ندارد ، به همین دلیل است که از انواع آینه پارکینگی استفاده می شود .

از انواع آینه محدب ترافیکی می توان از آینه سر پیچ جاده و آینه پارکینگ اشاره کرد ، که هر کدام از انواع این محصول ترافیکی به جهت جنس متفاوتی که دارند ، دارای قیمت متفاوتی نیز می باشند .

توضیحات

آینه محدب

آینه محدب ، آینه ای  کروی است که قسمت درونی آن نقره اندود شده و قسمت بازتابنده آن رو به بیرون است .

در این آینه ، تصویری مجازی درون آینه تشکیل شده که از اندازه ی واقعی کوچک تر است ، به همین دلیل زاویه دید این آینه ها از آینه های تخت معمولی گسترده تر است .

آینه های محدب به طور خاصی طراحی شده اند که به عنوان یک وسیله ایمنی ، امنیتی و نظارت جهت نصب در هر دو محیط داخلی و فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند ، جایی که خطر بالقوه برخورد و تصادف ، جابجایی و غیره وجود دارد .

تفاوت آینه های پارکینگی ترافیکی در جنس و متریال می تواند بر روی مقاوم بودن و استحکام آن در برابر شرایط جوی تاثیرگذار باشد .

 

انواع آینه محدب و کاربرد انها

 

برای خرید این محصول جاده ای باید شناخت کافی را نسبت انواع آینه ترافیکی و کاربرد آن داشته باشید . این محصول ترافیکی را می توان براساس کاربرد و جنس به چند دسته تقسیم کرد ، که هرکدام از این دو معیار می تواند بر روی کیفت و کاربرد آینه های پارکینگ ترافیکی تاثیر گذار باشد .

اگر بخواهیم بر اساس کاربرد آینه محدب آن ها را دسته بندی کنیم که شامل :  آینه سرپیچ جاده ، آینه محدب پارکینگ ، آینه محدب ترافیکی پلی کربنات ، آینه محدب ترافیکی شیشه ای و…. است .

  • آینه محدب پارکینگ

یکی از مکان هایی که از آینه محدب استفاده می شود ، در پارکینگ ها است ، که این نوع ، آینه محدب پارکینگ نام دارد .

دو مورد از مهم ترین محل های نصب برای پارکینگ ها ، یکی در رمپ پارکینگ ، و دیگری در ورودی و خروجی پارکینگ است .

با نصب آینه ترافیکی رانندگان به آسانی از محل خودروی رو به رو اطلاع پیدا می کنند که همین مسئله مانع از برخورد خودروها در رمپ پارکینگ می شود .

از کاربرد های این محصول پارکینگی در پیچ  رمپ ها و گذرگاه پارکینگ هایی است که دارای دید کم و مخفی هستند . به همین دلیل از این نوع آینه محدب برای بهبود دید رانندگان استفاده می شود .

  • آینه محدب ترافیکی

از دیگر مکان هایی که از آینه محدب ترافیکی استفاده می شود ، در جاده ها است ، که آینه محدب سر پیچ جاده نام دارد .

یکی از کاربرد های آینه پیچ جاده پیش گیری از اتفاق های ناگوار و غیر قابل پیش بینی در جاده ها و سر پیچ ها است .

  • آینه محدب استیل

آینه محدب استیل محصولی ایده آل برای استفاده در محیط داخلی در مکان هایی مانند انبار است که می تواند به کارکنان کمک کند تا مناطق خاصی که نقاط کور ممکن است وجود داشته باشد را مشاهده کنند و اطمینان می دهند که در هنگام کارکرد با ماشین آلات سنگینی چون لیفتراک یا ماشین آلات دیگر می توانند از نقاط سخت براحتی عبور کنند .

آینه محدب استیل تصویری با کیفیت و وضوح بالا را منعکس می کنند که می توانند نقاط کور در پارکینگ ها و جاده ها را از بین ببرند و یک میدان گسترده ای از بینایی ایجاد کنند .

 

و در آخر

 

آینه محدب با قرار گرفتن در محل مناسب ، مانع از برخورد خودرو ها با یکدیگر و همچنین برخورد خودروها با عابران پیاده می شود .

آینه محدب یکی از شناخته شده ترین تجهیزات ایمنی پارکینگ به شمار می رود .

آینه های ایمنی را می توان به راحتی در جاده ها ، تقاطع ها ، ورودی ها و خروجی ها ، گوشه ها ، راه پله ها ، کارخانه ها ، فروشگاه ها و مغازه ها ، مدرسه ها ، بیمارستان ها و مکان های مختلف نصب کرد .

از جهتی خودرو ها هنگام ورود و خروج از پارکینگ ، در مورد عابران و خودروهای عبوری بیرون از پارکینگ اطلاعی ندارند و می توانند با استفاده از آینه محدب از موقعیت عابران و خودروها اطلاع یافته و از برخورد با آن ها پیشگیری کنند .

در مکان هایی مانند جاده ، پارکینگ ها و هر مسیر پرپیچ و خمی که امکان مشاهده ی تمام زوایا وجود ندارد ، از آینه محدب ترافیکی برای مشاهده این نقاط مخفی استفاده می شود .

باید در نظر داشت که بسیاری از تصادفات و اتفاقات ناگوار در پیچ هایی اتفاق می افتد که راننده دید کافی را ندارد ، به همین دلیل است که از انواع آینه محدب استفاده می شود .

از آینه های ترافیکی می توان از آینه محدب سر پیچ جاده و آینه محدب پارکینگ نام برد ، که هر کدام از انواع این آینه ها به جهت جنس متفاوتی که دارند ، دارای قیمت های مختلفی نیز می باشند .

کیان تجهیز پایدار ، آینه های محدب را بهترین کیفیت ، قیمت و در حداقل زمان به شما مردم ایران عزیز ارائه می نماید .

 

بالا بردن کیفیت تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی یعنی بهبود وضعیت تردد اتومبیل ها

لطفا با ما همراه باشید جهت ارتقای سطح کیفی تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی

کیان تجهیز پایدار عرضه کننده تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی با بهترین کیفیت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =